TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    4 months ago

2010-05-07

Di TUJUH - Satu Permulaan untuk KLIMAKS !

"Shikin ..Shikin... Shikin suka nombor berapa?"
aku bertanya kepada anak buah ku yang seorang ini.

"caya cuka nombo tujuh pakcik... tujuh" sambil jari jemarinya ligat cuba untuk menyusun tujuh jari untuk ditunjukkan padaku.

"kenapa Shikin suka nombor tujuh?" aku teruskan menyoal sambil menahan diri dari gelak ketawa melihat aksi si kecil yang comel.

"aaa..."
Shikin tidak terus menjawab, dia menunduk sambil membilang-bilang jarinya. Rambutnya sedikit terurai apabila ditiup angin dari kipas meja.

"momom !" jawab Shikin.

aku tersenyum lebar, suspen aku menanti jawapan dari budak ni.... kau kenakan pakcik ya!...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ada apa dengan tujuh? .... di tujuh... bermula langkah untuk mencapai KLIMAKS!

eh, korang fikir klimaks mana plak ni? sudah2, hentikan tanggapan liar itu...hahaha. Tak ada kaitan dengan skandal budak sekolah, atau mana2 projek yang dilaknat... ini baiekkk punya. Insya Allah

p/s: Selesai membaca Cinta Sufi ... Keris Nanggroe telah dicuri... Laksamana Sunan menghilang bersama Hang Tuah... nampaknya kemungkinan ada kesinambungan lagi... sabar menanti, selepas ini Rayyan Fantasi.

8 KomeN pada :“ Di TUJUH - Satu Permulaan untuk KLIMAKS ! ”

ape plak masalah budak ni weh! haha tak paham aku..momom tu ape? pukul tujuh waktu makan ke? waktu menetek ke ape weh? suspen haha

sa tau apa maksud 7 & dikaitkan dgn momom...
chicken wing!kalau kamu tgk chicken wing btknya mcm no 7 kan?? hehehe ;P

aaaahhhh...xsbr nk beli cinta sufi...
rindu kat sunan..but..pls do tell RAM tuk tmatkan citer tu coz klu xda pghujung mnsia akn mulai bosan dgnnya..just xmo bjauh hati dgn sunan

Neorul Aina~ momom tu makan lah che nurul , hehehe, menetek=menenen...hahaha... tujuh? hehehe...tungggu

memeng~nah...macam ko yang mau makan ciken wing ni tau... ahaks, bukan eh...

Diela~ Cerita tu mungkin ada twistnya, bukan lagi berkisar Sunan, tetapi isu berlainan, dan Sunan muncul secara cameo ... hehehe

Vidadari~macam pakcik nya... hahaha

tahniah, blog ni semakin hari semakin meningkat..

Wanes~ Wah... konsikou tompinai...sama2 bah kita ni... kasi maju Sabahan Blogger ~_^

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin