TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    6 months ago

2010-05-04

Aku Anjing ? Atau Kau Anjing ?


Bila berbicara tentang perikemanusiaan, ramai yang berkobar-kobar melaungkan bara kemarahan, benci dan mengeji. Para penzalim dikutuk, dihambat dengan sumpah seranah. Kalau masing-masing punya kuasa seperti ibu si Tanggang, maka separuh dari populasi dunia atau lebih dari itu akan menjadi monumen batu yang hanya tinggal sejarah. Eh, itu hanya retorik...

Hakikatnya, tidak ada antara kita yang sempurna. Bagaimana dengan -

Cinta Kepada Haiwan ?
Cinta Kepada Alam ?

Cinta Kepada Tuhan ?



Ini kempen CINTA ?

ya, sebelum terlewat... masih belum terlambat.

p/s : Melihat rentetan kisah Arwah Din Beramboi - Mior Ahmad Fuad Mior Badri di Cerita Artis Malaysia, terkedu dan kecewa bila mengetahui, rumah arwah dimasuki pencuri, selang beberapa hari selepas beliau meninggal dunia... aku kehilangan kata-kata..... manusia...

11 KomeN pada :“ Aku Anjing ? Atau Kau Anjing ? ”

Perlu ada cinta dalam setiap diri manusia...

mnusia..lbh pntgkan diri sndri drp org len..mhukan kjyaan sndri n sggup wat apa jer tuk pnuhi tuntutan hidup ni...

the title is too rude for that cute puppies. anyway.. as always, great pictures, bro!!

kejammmmmnya.. sudah lah org 'pergi'... di rompak pula... ishhhhhh.... ishhh.... isshhhhh....

Kniedaz~ Yup, terlalu banyak amarah, sengketa dan dendam...dunia porak peranda...

Diela~pahit tetapi benar... ada yang sanggup guna jalan pintas dan tidak bermoral

Laurah~ Eh, tajuk tu tak bermaksud menyinggung sesiapa termasuk anjng yang comel itu ... ~_^

Cath J~ ya bah... What goes around comes around... karma... kena juga balasan tu urang nanti

Manusia semakin zalim......

kesian oh tu papi2 :(

Honeybuzz~Entah kemana hilangnya budi pekerti

Cicak~kalau dijaga dengan elok... tidak mengapa, tapi kalau kena seksa2 tak dijaga makan minum...isk3...

ish..jahat gile pencuri tak berhemah! takde tali perut jantung hati limpa!

hurm..anjing tu comel..kan best kalau aku boleh bela anjing dan gomol cium dgn beliau..

Neorul Aina~ Pencuri tu harus menerima hukuman setimpal...

pegang anjing bukan tak boleh, cuma jgn lupa nak bersuci lepas tu... orang selalu gelabah, bila dah terpegang anjing, seolah2 anjing tu binatang yang terlalu jijik dan tak ada perasaan... huhuhu...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin