TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    4 months ago

2010-04-02

Simpati...

hidup
kehidupan
menghidupkan
terhidup
... penghidup


9 KomeN pada :“ Simpati... ”

Sia tia suka anjing, kuat gong gong. sama pandai gigit

aik.entri kita kebetulan lagi tu. pasal hidup. cis.

uik.kebetulan lagi tu entri kita lebih kurang.pasal hidup. cis.

ciannye..yg gamba nenek tu dari mana?
anjing tu anjing jalanan ke?npk lawa jek bulu dia tu..

kesian anjing dalam sangkar...

Faiz~ko la yg kurung tu anjing kan? owhhh

Sakura~pikir banyak tentang hidup kali? hahaha

Alyssa~nenek tu minta sedekah , anjing tu kena jual kat pasar... kasihan

HoneyBuzz~ ya bah...bukan setakat anjing ... kucing, ayam pun ada... wat d heck..

BuDakHutaN : saya pun mcm kamu..tableh tgk benda2 mcm ni..nanti perasaan tu sayu sangat..aduss..menusuk ni..huhu~
tak kira orang ka haiwan ka tp especially org tua la..mau menangis rasa..

I love your photos.. ^_^

Nurul~rasa sebak... tapi itu pilihan mereka...

Cath J~ thanks Sis...^_^

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin