TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-03-21

Kau dan aku bersatu....~

"kalau saya kata saya nak kahwin dengan awak, awak akan terima saya?"... tersedak Wawa bila Amri 'menembak' pada waktu yang salah. Tersembur air sirap yang diteguknya tadi. Percuma sahaja Amri terkena tempias dan basah. Amri tersengih - sengih sambil melap air sirap 'sayang' di mukanya.

"Eh, lain kali kalau nak tanya tu, tengoklah tempat dan waktunya! Kan dah kena sembur... padan muka!" bentak Wawa sambil dia menolak Amri... berpaling lalu berjalan menjauhi Amri.

"Wawa... soalan saya awan belum jawab lagi...eh, tunggu lah saya.." Amri mempercepatkan langkahnya mengejar Wawa....

ahaks... sampai tak mood tu? hahaha... Ni dari koleksi gambar perkahwinan yang aku 'ketik' minggu lalu, 14 dan 15hb Mac 2010 di Kg Berungis, Tuaran, Sabah. Suasana kampung yang amat menyeronokkan. Majlis yang penuh warna warni, ringkas , berisi dan kerjasama diberikan sangat mengharukan. Aku tak rasa janggal sebab kedua mempelai peramah walau agak pemalu untuk bergaya, keluarga mereka pun peramah, aku rasa seperti dikalangan mereka... ahli keluarga... hahaha... terbaiek!

asyik timbul pertanyaan kebelakangan ni... " ko ni bila mau kahwin aa?" ... aaa... aku belum dapat jawab... jawapan paling selamat... "bah..tunggu saja bah kad jemputan dari aku karang"... hehehe...

yup, aku 'ketik' gambar bagi pihak AbadiEnterprise , aku ketik dan rakan aku, Suzi akan melakukan pengubahsuaian dan penambahan vektor untuk mana - mana yang perlu, itu mungkin teknik dan gaya beliau. Aku hanya hanya ketik dan buat sedikit penyelarasan warna dan tekstur... aku suka simple tapi sempoi... hehehe

Bah, siapa yang rasa-rasa mau kahwin, dan cari jurugambar perkahwinan dengan pakej2 yang menawan, bolehlah hubungi beliau di blog beliau dan kalau mau berhubung terus dengan aku pun bleh gak.. ~_^ bukan saja kahwin.. kalau ada acara2 pun bulih bah... bisa diatur deh... hehehe

ni "pengumuman..pengumuman"...untuk semua urang-urang di Kota Kinabalu, Tuaran , Papar , Kota Marudu, Beaufort, Tawau, Sandakan, Bongawan, Kuala Penyu, Sipitang, Tamparuli, Ranau, Telupid, Beluran, Lahad Datu, Felda Sahabat, kira semualah bah kawasan di Sabah ni... hahaha... kalau ada tempahan luar negeri dan luar negara pun bulih..tapi ada lah ongkos nya bah kan...

ahaks... cak pong...cak pong

5 KomeN pada :“ Kau dan aku bersatu....~ ”

iya la bah..ko bla lagi tuh mo kawin??huhu

Wanie~ nak kahwin nanti ko wat la kaler pink ~_^

Chokio~ hehehe... nanti lah bah...

Anon~ thanx for ur visit too ~_^

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin