TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-03-20

CINTA SUFI ~ 9 NYAWA


apakah kesudahan Saifudin aka Laksamana Sunan dari trilogi Bagaikan Puteri?
Berakhirkah kisah Cinta Epik dua Zaman ? atau tiada lagi dapat mereka bertemu? Adakah semuanya telah berakhir? mungkin juga suatu permulaan bagi pengembaraan yang baru...
baca petikan / ringkasan di kelabram.com
jangan lupa dapatkan CINTA SUFI di PESTA BUKU ANTRABANGSA KUALA LUMPUR 2010.

"sekali aku rebah... sejuta kali aku bangkit"

"Tiadalah ia diputuskan didalam hati..."
-----------------------------------------------------------------------------

Pelancaran 9 Nyawa dan novel terbaru - CINTA SUFI akan dilangsungkan di Dewan Tun Hussein Onn, PWTC pada 28hb Mac ini pada pukul 2 petang. Dapatkan Cinta Sufi dan peluang bertemu dengan Novelis Thriller No.1 Malaysia... Ramlee Awang Murshid...

jumpa anda disana..di sana...di sanaaa.... (eh..macam aku pergi plak...pergikah aku?) ahaks... tungggguuuu.....

3 KomeN pada :“ CINTA SUFI ~ 9 NYAWA ”

waa gamba takleh blah..cam horror. weh bila g book fair? keh keh..

wow..novel jiwang... napa ada mata menakutkan tu?? ;-p

Che Nurul Aina~ ahaks... Jika tak ada aral melintang 28hb aku dah kat sana... ~_^

Cath J~ Kak, tak gak jiwang sangat ceritanya, lebih berbentuk aksi+debaran=9 nyawa... cint asufi/// ahaks... belum tau lagi...baru nak launch tu

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin