TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-02-20

Oh Hero ku Sayang !

Jatuh cinta pada seorang lelaki ! biarlah aku beralih arah. Kerana tak mahu lagi ku menagih cinta dari gadis di luar sana, mereka tidak menyayangi aku. Persetankan dengan mereka yang melarang. Ditangkap dan dibicarakan, aku tak kisah... Kerana aku sangat sayang dia... tak perlu guna kata laluan 'Mokhtar' ...

cuma download saja... hahaha... fuh...

Pernah atau tidak korang rasa mahu kuasa super?! Untuk membetulkan yang salah, untuk menentang kejahatan dan kezaliman, untuk membantu mereka yang dianiaya... untuk menjadi ikon,kaya dan punya gadis di katil setiap malam (eh... alasan yang salah ntuk jadik superhero!)

Ok! aku memang kipas susah mati siri Heroes ni, dan aku dah habes tengok Season 4, dengan siri terakhir episod 19 atau juga disebut Volume 5: Brave New World , tayangan rasmi di US 8hb Februari 2010. Aku tengok 10hb camtu. Secara keseluruhan , volume 5 ni macam kurengs sket... Samuel seorang penjahat yang tak cukup jahat. masih diselubungi rasa bersalah dan cinta lama... hmm... cinta lama (biarkan berlalu...)

Sylar yang dulunya merupakan seorang antagonis yang paling zalim dan jahat dalam siri Heroes ni. Tapi pada siri-siri akhir , dia telah berubah menjadi adiwira disamping Peter. Peter plak masih lagi belum dapat kuasanya yang hebat semula. Sungguh ! aku nak ada jambang macam Sylar... macho dan ensom, tapi bulu kening dia yang tebal sungguh tak terlawankan... aku jatuh cinta dengan dia.... eh! aku bukan gay lah! aku suka cara dia.... kejam! hahaha... aku nak jadi kejam ker?


tak sabar menunggu sambungannya yang dijangka keluar pada bulan September. Pengenalan Volume 6 : A Brave New World ada disiarkan di penghujung season 4 . Claire telah melakukan sesuatu yang mungkin akan merubah segalanya. Si Gadis penyorak itu terjun dari roda ferris yang tinggi di hadapan para wartawan dan pemberita. Maka takjub dan kehairananlah mereka yang ada. Bocor rahsia !

Apa akan jadi pada mereka yang punya kuasa luar biasa nanti? arghh... kena tunggu lagi sekurangnya 6 bulan... tak apa.. aku sanggup menanti...

kalau aku ada kuasa super aku akan membuat onar... hahaha

6 KomeN pada :“ Oh Hero ku Sayang ! ”

salah suda niat onar ko tu.tu la Tuhan nda bagi ko kuasa.hahaha

Sakura~ hahaha... sebab tu lah kali, mau kasi disiplin diri dulu.. baru dapat kuasa kali tu tau..

laaa...ingatkan apa tadi...
hehe..about movie plak nih..ok, ok, teruskan..teruskan..
limpas luk...

honey~ bukan ttg movie bah..tvseries bah ni.. hehehe... bah limpas sija bah

ko sure kan bukan gay?wakakaka!!

Lizz~ confirm beb.. hahaha.. confirm bukan...aku pilih jalan lurus dan straight.. hehehe

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin