TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-02-21

Ko MAKAN lah semua !

Roti Canai berkuahkan rendang ayam. Fuh ! nyaman gilaks. Kalau hari2 makan ni boleh? hahaha... sure badan akan membesar dengan sihat dan kuat. Berat aku 72kg? siot! biar betul....
sandi eh! sungguh tidak ideal.... beberapa bulan lalu berat aku 76kg...arggghh! tak boleh jadik!

ok! ni semua makanan time dalam kapal MAS ari tu... fuh, aku masih tertunggu-tunggu keputusan pertandingan 'Flymas.mobi as easy as' tu... huhuhu...harap2 video yang aku submit tu bleh menang, video tu korang bleh tengok kat tepi kanan atas tu... yup! aku tau...aku nyanyi sumbang lah beb.

Semalam, ke 1Borneo dengan tujuan utama untuk main boling ngan kawan2 sekolah dulu. Tapi, saat-saat akhir, pertarungan terpaksa ditangguhkan atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Tak ada yang hadir... aku seorang jak yang menghadirkan diri... hahaha..hampeh!

tapi kira okes gak, alasan2 yg di bagi munasabah, dan kalau aku tempat dorang pun, maybe aku tak hadir... hehehe. Maka untuk mengisi masa aku tawaf, tengok2 dan intai gadis...hehehe, aku pergi ke kedai buku Harris... tak dapat membendung nafsu serakah, akhirnya dompet aku ternoda! 3 buah buku menjadi sasaran untuk melampiaskan gelojak gersang... uiks... cam lain plak tu... hahaha

1. The Broker - karya JOHN GRISHAM
2. The King Of Torts - karya JOHN GRISHAM
3. Koleksi Karya William Shakespeare - tebal buku ni, dalamnya ada Romeo and Juliet, Macbeth, Hamlet, Othello, The Taming Of The Shrew, A Midsummer Night's Dream dan The Merchant Of Venice.

kena cari masa ntuk menghadam buku2 ni... ahaks... buku2 lama pun bleh habes lagi..ada 3 lagi... yang dulu tu, jadi ada 6 yang aku kena 'cerna'...

Aku nak makan satu hari ni ! Selamat berhujung Minggu!

8 KomeN pada :“ Ko MAKAN lah semua ! ”

lama suda sia inda ikut flight MAS tau ... wah durang serve roti canai ? hehe, teda suda menu nasi, mee ah ...

ha?? kau ja yg dtg?? kesiannn.... ^_^

aku nak bgtau ko satu rahsia ni..aku tak larat nak angkat ko. berat betul tu.;P

muahaha~

best tu makan semua tu!

sia suka!

er, sia tgh diet..-_-"

Uncle Greg~ ada juga tu nasi2 tapi ni time durang hidang ruti canai sija...

Cath J~ kesian eh... sampai ati durang tau..

Che Neorul~ hahaha... sebab tu lah aku nak ringankan badan, so next time ko bleh angkat aku... pusing2 KL...

Che Zara~makan memang siuk... tapi berat badan ni taw... adedei

Alierostam~ ahaks... berdebar tunggu result...

Vi~eh... beratnya... hikhikhik

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin