TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-02-21

Bukannya Aku Takut...

Sedih... dan aku merembeskan air mata. Tertunduk menginsafi kurniaan Ilahi. Degup jantungku pantas, menghayati bait-bait kata yang diungkapkan. Otak melayang, melayarkan gambaran imaginasi peristiwa manis, gembira dan sedih dari bingkisan cerita dia. Penuh dugaan dan cubaan, perasaan seolah ditikam dan dihunus keris tajam...


berjalan-jalan di alam maya... tersinggah ke blog yang menyentuh perasaan aku... tak perlu aku huraikan, kamu boleh baca disini... sesekali hati perlu dijamahkan dengan kisah sebegini...






Kalau aku berada di situasi sama, aku berharap aku kuat dan tabah... air mata akan jadi peneman setia... Sayang... aku sayang kamu, sepenuh jiwa dan ragaku... maafkan aku jika aku bersalah padamu...

Lagu ni menambahkan pilu dan sayu...
sehingga bertemu kembali...

Blog Widget by LinkWithin