TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-02-22

Ini Bukan Dildo ! Fido Dido !

Amaran: berunsur sedikit 18sx - sila berfikiran matang

Besar? Panjang !? kalau kena memang sakit! Kau tak pernah cuba? kau rugi! Kena ada pengalaman beb! Sekali tercocok... fuh... boleh bergenang air mata. Sedap? kau cuba dulu ! Aku dah pernah kena... susah nak keluarkan. Kena tekan dan tarik betul2 ! aduuuh...aaa....mengerang keenakan atau kesakitan? macam aku cakap tadi... kalau kau berani cubalah! takkan takut.... hahaha...

sakit beb kena duri kaktus ! pasal tu lah aku cakap.. kalau ko berani cubalah!

haa... korang ingat aku cerita tentang parti seks bebas atau hubungan terlarang? mungkin.. korang baca sampai habis!

aku hairan bila buat kajian tentang teknik SEO, Dildo ni berada dalam kedudukan yang agak baik. Bila digandingkan dengan perkataan Awek, gadis, main, skandal, babyrina, aksi pelajar, kedudukan di tangga carian amat banyak! pelik... tapi benar... orang kita suka cari benda yang ganjil. Kewujudan alat permainan seks ni pun pelik... SERIUS! pernah terbaca / tertengok di blog Jepun (seorang guru..korang korek kat sini... peterpayne) yang promote barang2 camni... bukan untuk perempuan sahaja ada... malahan ntuk orang lelaki... anu palsu untuk mereka yang gersang nafsu!...

ada lagi gambar yang lebih teruk... tapi takkanlah aku nak masukkan kat sini kan...
ini blog dengan klasifikasi : untuk tatapan seisi keluarga... hahaha

kekreatifan dan kemahiran yang ada digunakan untuk mencipta sesuatu yang unik dan salah... tapi boleh mendatangkan pulangan lumayan... duit! Patung untuk melakukan persetubuhan / senggama / hubungan kelamin. Maka akan jatuh bankrap bapa2 ayam dan pelacur di luar sana. Selepas ini akan heboh plak, kes2 kehilangan patung / atau mungkin patung yang dirogol!

Secara tidak langsung alat permainan seks ini mungkin boleh mengelak berlakunya kes buang bayi yang semakin meruncing!...yang lelaki boleh dapatkan alat sulit wanita tiruan dan sebaliknya perempuan boleh mendapatkan dildo / vibrator... erm... mungkin perlu diedarkan kepada perogol2 bersiri... agar mereka dapat melampiaskan nafsu serakah mereka. HIV/ AIDS juga mungkin akan berkurangan !

ok ! mungkin aku agak berlebihan...
sebenarnya aku sedih dan marah selepas membaca akhbar mengenai kes buang bayi disiarkan di Utusan Malaysia hari ini... Imej2 yang dipaparkan amat menyayat hati... berulat / busuk / semacam bangkai... silalah bertanggungjawab wahai manusia...

harap maaf jika aku keterlaluan...

16 KomeN pada :“ Ini Bukan Dildo ! Fido Dido ! ”

waaa..
teransang nye gue..hahahah

Yoy~ maka berhati-hati ketika ke pusat rekreasi bersama patung... takut nanti dipukul oleh mereka2 yang juga mahu patung itu... hahaha

tiba2 aku teringat scene citer Borat yang terangsang depan patung kat kedai, hahaha!

parkair~eh..citer apa tu?

hoh ko x tengok lagi ke Borat? kelakar gila babeng, baik dload cepat2.

Woho ~ Aku baru nak berfikirin negatif dong! Ala, memang dah berleluasa aku rasa. Macam dah jadi perkara biasa plak or the certain people yang gila seks :)

Woho ~ Aku baru nak berfikirin negatif dong! Ala, memang dah berleluasa aku rasa. Macam dah jadi perkara biasa plak or the certain people yang gila seks :)

parkair~ oh..cerita borat ker..lum tengoklah bro.. macam ada ngan member, karang minta..ahaha

Hami~ woah.. tu la pasal... ntah pesal lah durang tu

kah3. gua trgelak tngok gmba tu.
tp jaoh dr aku woo.

ekeke

wujud jg ka ni benda?ketinggalan zaman uda sy ni...haha

ko wat laki2 kat sini ghairah lah wei. hahahahaha

Berd~ ada duri sakiet wooo..hahaha

gadis~ ada bah tu.. durang western advance sudah lagi tu...atukui!

Lizz~ eh... ada pengajaran tu... mesej2 halus...

patut pun kena blok entri ko semalam.haha

eh.. ya meh... mungkin jua kali kan.. hahaha... misti durang tia puas hati bah tu...

cam halus je duri dier tu wehh

sakiet oeh kena duri kaktus tu...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin