TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-02-24

Beda Lho Teman Ama Pacar !


Fuh ! baru selesai menukar dan mengubah suai template. Template yang sebelum ni mungkin agak fantastik dan kurang santai, atau kata mudahnya... "tak mesra pembaca". Aku ubah. kembali pada yang lama , tapi dengan sedikit penambahbaikan. Setelah usai tadi, aku sempat menjenguk akaun Nuffnang, kalau-kalau ada hasil yang boleh dituai... hahaha... hasilnya...

aku dapati kebelakangan ini, kebanyakan pengunjung unik yang datang ke blog aku melalui enjin carian mencari benda-benda di atas. Aku senaraikan sebahagian :-

-entri yang disiapkan pada bulan Ramadhan lalu. Adakah ramai yang mencari petanda kiamat? Aku menggaru kepala... mungkin khuatir dengan teori kalendar Mayan 2012...

-entri tahun 2008. Yup, betul, kita boleh jual gambar online! boleh dapat duit di alam maya ni. Eh.. betul...aku tak tipu. yang penting apa? ...kerjasama... hehehe

-ni pun bulan Ramadhan lalu. Siri DramaTV yang diarah/diterbitkan pengarah Indonesia? aku masih tak tahu siapa penyanyi lagu versi Malaysia untuk drama ni... korang tahu?

4. Budakhutan
-eh...sapa plak cari aku ni.. apa salah aku?!

- ahaks.. ni kira aku dedikasikan khas untuk kartunis2 kita.. sokong mereka!
-aaa... ni siri drama Indon, jiwang budak2... hahaha... layan beb! ala... mengimbau zaman kenakalan dan kejagoan waktu kecik2..ahaks...ada beberapa siri entri aku ntuk cerita ni..

-juga dibuat pada ramadhan yang lalu... Siri ni Adaptasi Sirah Nabawiyah. Elok untuk mencuci hati dan amat meruntun jiwa... Allahu Akbar...

itulah sebahagian darinya... yang pemain selangor rasuah tu..aku rasa dari sini Jersi No 10


Statistik pengunjung ke blog budakhutan dalam minggu lalu... ala, aku tahu... taklah sebanyak korang yang punya pengunjung dan pengikut tegar.. sepalah bah aku ni (aiks... macam merajuk...hahaha) ... tak kisahlah kan...

tapi aku sekadar nak tahu, kalau asal usul pengunjung tu dari unknown.. eh..dari negara mana tu? Planet asing ? Cakerawala ke 8?... terangkan sket dengan aku yang tak tahu ni... ~_^

ahaks... bah, jam pun dah menunjukkan jam130 pagi... aku nak momom kokokrunch sambil baca novel lepas ni... mata amat segar! hahaha.... asal jangan jadik zombie ...sudah!..

sekian dulu... aku berlalu...

3 KomeN pada :“ Beda Lho Teman Ama Pacar ! ”

selama ni aku alien, ko je yang tak perasan kewujudan aku..huh..aku la unknown tu.

wah..ramainya pengunjung dia...

Nurul~ patutlah kejap jadik nenek, kejap jdik makcik, kejap jadik awek kiut.. alien kewl ni.. hahaha...

KniedaZ~biasa jak tu... ramai tapi tak tinggal jejak.. huhuhu

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin