TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-02-17

Cerita+Kawan+Blog

Woah, cerita siapa plak yang aku mau jaja kali ni? Cerita dalam kelambu blogger? cerita skandal awek skuter? pakwe gersang? Projek sekolah? Sindiket kongsi gelap?... Cerita silam Tiz Zaqiyah? wah! mungkin jugak... kalau ada di antara kawan2 blog yang buat entry tentang tu, mungkin korang boleh periksa di page/blog aku yang baru siap kejap tadi...

KawanBlogBudakhutan - yup! page tu sebenarnya aku dedikasikan utk kawan2 yang ada link ke blog aku, dan disebabkan ruang tapak dalam blog budakhutan ni terhad dan semakin sesak, maka dengan mengambil idea Che Zara dan Che Neorul (terima kasih kepada Che berdua) aku wujudkan satu landing page ntuk link ke blog kawan2 blog...

Lebih mudah untuk aku dan kawan2 yang lain utk tengok perkembangan kawan2 lain. Mudah untuk bertukar-tukar pendapat dan berkongsi ilmu. Link pantas nun di atas sana yang bertajuk "KawanBlog" dekat dengan button Facebook.

11 KomeN pada :“ Cerita+Kawan+Blog ”

oo.bah sa limpas jugak ni.hee

Ahaks.. bah limpas sija bah... jangan lupa kasi tinggal tu kuih yang ko beli tadi aa... sa rapal sudah ni gia... hahaha

limpas,rapal,gia tu ape? erm..sori la aku ni cam banyak tanye la plak hahaha..ko kan guru aku..haha

anyway, aku pon wat url baru khas tuk semua link terkumpul..mmg memudahkan ;) chayooo!

pergh ade lima kolum semuanya! aku tgk macam newspaper online ko buat hehehe ;) cool ;)

aah r neo..haha cam brita on9


semart wehh!

syabbas beta...asal aku xde ek...nk kene geget ko ni haha

Che Neorul~ bulih bah sa ajar ko.. hahaha..
Limpas=lalu
rapal=lapar
gia=(macam ekspresi) tau..
contoh= saya lapar dah ni tau

aku suka ide ko dan Zara..dats why aku ikut.. bleh bah kan... ~_^

Cam surat Khabar online ka? hahaha

Ekyn~ cam brita online yeak? ahaks... sidebar tu aku buwat jadikkan 4 semuanyaa...
ahaks.. tak ada meh? hahaha... suri2..aku tambah dah beb... tenkiu ~_^

Kyuubi~ ahaks... okes bah sija tu kan..

Bah ajarin sa cmana nak buat tu..hehehe

C.Alv.B~ anu bah tu, sa buat sija satu lagi blog lain, lepas tu dalam tu blog sa kasi masuk lah link2 kawan2...
tentang template tu, sa modify sikit2...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin