TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2009-12-13

Facebook , Aku , Kahwin dan ....

kerana Facebook ...
Aku bertemu kamu... Saat mula pandang pertama , aku telah jatuh cinta . Senyuman manismu , lirikan nakal matamu , molek tingkah perimu , membuat ku tidak keruan , berdegup kencang jantungku seolah berlari dalam marathon tanpa henti....
"Aku Cinta Kamu ... sudikah kamu menjadi suri hidupku?" terasa getaran dan debaran di dada berombak gelora yang maha... Setiap detik yang berlalu untuk menunggu jawapan terasa begitu lama... Masa seolah terhenti dan bergerak perlahan, sehingga butir - butir hujan di luar jelas kelihatan satu persatu menghempas bumi... walau hakikatnya , hujan turun dengan lebat ketika itu... genggaman tanganku dan tanganmu aku erat dan kemaskan... menanti kepastian darimu..
"Aku juga Cinta Kamu... andai mawar katamu maka mawar putihlah pilihanku..., andai kau pilih aku untuk sebahtera denganmu , maka aku bersedia menerima kamu menjadi nakhoda bahtera itu..."... lafaz dari bibirmu itu membuatkan hatiku teresak menangis syukur , air mataku sedikit bergenang , dan jatuh menitis ke tanganmu ketika aku mengucup genggaman tangan kau dan aku... benar aku mencintaimu...

Ahaks... fuh... taiko (Dermasa)...jangan marah aa... tu saja2 jak buat cerita tu... kasi suspen sikit. mungkin begitulah tu kisah chenta durang...hehehe... Yup, betul3x ... bukan aku yang kahwin bah , tapi kawan time skola rendah duuuuulu... SK Pekan Tamparuli.. uinah, lama eh tia contact , lama sudah tia jumpa... berbelas tahun... dan kerana FBuke (pinjam ayat che Neorul) yang aku buka lewat seminggu lalu , dapat gak info yang member mau kawin.. huhuhu... dan dapat menghadirkan diri ke majlis persandingan dia...
Jumpa jugaklah beberapa org member time skolah rendah dulu... ahaks... best sungguh..teruja teruja (ades cam bebudak plak aku) ... hopefully , lepas ni akan terus keep in touch and jadik geng karas balik cam dulu2...hehehe

9 KomeN pada :“ Facebook , Aku , Kahwin dan .... ”

aiseyhh..ingatkan sape yg kawen tdi...ngeee

hahaha...ingatkan dakutan yang kawen ...buat suspen jer....

dak utan, hg bila plak? oleh sbb hg lagi senior 1year dari den, hg kawin dulu ok? kang langkah bendul la pulak.. haha..

Hidayah~hehehe... tokojut ko...ahaks

Honey~tu latu ...trip2 kahwin ni... hahaha

Akim~eh..aku muda lagi bah...ahaks

ish harap2 ko da rajin update.da bersawang daaa blog ko ni BH!!
eh aku ingatkan ko yang kawen tadi hahaha. gilaa ar wehh cinta di fbuke ;) mcm tak caye je..aku pon nak try gak laa mane tau ade yang kena hahaha

pakcik sntiase kagum n kualitas foto2 dlm ni

Che NEoruL~ hehehe... i'll be there... kena update selalu gak pas ni...karang bersawang, banyak plak spidey tinggal..ahaks.. try test jak la Che NEo, manatau rezeki..eh..jodoh.. hehehe

Fahim~ terima kasih :)

la ingt kesah benar dak utan td...

memg sonok dpt jumpe member sekolh rendah? hehe

Hayati~ kalau kisah benar kan elok...hehehe. Yup, mesti lah seronok dapat jumpa kawan2 lama...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin