TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    4 months ago

2009-12-10

SMS : Selamat Malam Sayang

Biarkan berlalu semua kesedihanmu . Lelapkan matamu , biarkan mimpi membawamu ke mana kau mahu... Selamat malam , tidurlah sayangku. Siang kan tiba bercahaya... bermula baru semua untukmu. Biarkan berlabuh tirai kisah semalam. Yang indah itu ada padamu , dengan impia ndan harapan... Selamat malam , tidurlah sayangku. Siangkan tiba bercahaya... bermula baru semua untukmu..
Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi - mimpimu. Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku. Pari - pari ku utus bawa kau ke sini lagi. Terhapus semua air mata dengan senyuman. Selamat malam sayang... selamat malam kasih... selamat malam sayang...

----
ahhh... lirik lagu lagiks...hehehe, yup sure bleh teka punya kan ? Lirik lagu Selamat Malam oleh Faizal Tahir. Semoga encik Superman lekas sembuh dan kembali bertenaga ntuk beraksi... (aku suspek ada orang guna kryptonit ntuk lemahkan encik Superman... hehehe) ...

Tengok jam 1.34 pagi... aik...napa la payah benar mata ni mau terlelap... mungkin otak masih ligat berfikir... Kalau ikut kata2 penulis novel Thriller Encik Ramlee Awang Murshid (RAM), time camnilah waktu yang sesuai ntuk menghasilkan karya penulisan... (adakah aku sedang mengarang sebuah novel sebagai karya pertama ? jeng jeng jeng... ahaks... mungkin ya...mungkin tidak) ...
Aku terlepas ntuk tengok Siri Suatu Ketika di Astro Citra malam semalam. Puteri Gunung Ledang ... aku tertarik untuk melihat kisah epik ni. Bukan tak pernah tengok di panggung , tapi kisah PGL ni memang cukup membuatkan aku teruja , lebih-lebih lagi apabila dikhabarkan akan ada beberapa plot yang istimewa yang tidak ditayangkan di panggung dulu , seperti adanya Hang Jebat ... Tertarik dengan kenyataan Tiara bebaru ni , dia suka untuk menerbitkan filem epik... woooow! apa kata dia menghasilkan Trilogi Cinta Epik ! Bagaikan Puteri karya RAM... dengan produksi beliau... aku yakin ! mesti hebat !

p/s: aku tak ngantuks lagiks....adeh!

5 KomeN pada :“ SMS : Selamat Malam Sayang ”

remy ko ni asyik tgk tv jer..tapi jarang update ape citer?

ooo nama budak hutan nih remy rupanya yer?

hehehhehe... burung hantu... ;-p

(Padahal..yg menaip ni pun burung hantu alias...jembalang.... lagi tak tidur ;-p)

aduh..br nak layan..skali lirik lagu ke..haha

Neo~ undui..jarang bah tingukk..tu yg sia bilang terlepas mau tinguk tu...huhuhu

Faizul~ hehehe.. ya bah..c remy bah ni

Cath J~ sampai bulat mata ni macam tu burung antu..hahaha

Chokio~ hehehe... bleh layan bah lirik nya... best!

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin