TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2009-09-08

Membakar atau di bakar !

Alamak ! aku rasa dari hari ke hari aku semakin gemuk dan membesar dengan sihat selepas aku makan. Pernah tak korang rasa camtu ? adeh , patut atau tidak aku tak makan tengah hari dan tak makan malam ... dan hanya minum 8 gelas sehari dan makan roti gardenia yang sedap di makan begitu saja (best2 plak lagu iklan dorang ni)... Atau aku kena terus berpuasa selepas Ramadhan nanti... huhuhu...

Aku rasa macam perut aku ni ditiup bak belon ... semakin membulat ! Rasa rasa ada tak tips ntuk turunkan berat badan dalam 10kg seminggu ? Rasanya aku kena ikut pertandingan realiti "The Biggest Loser" kat tibi tu . Dorang ada masa , kelengkapan dan jurulatih yg best siut !

Tapi...aku taklah gemuk atau pun obesiti . Cuma ada sedikit berisi , dan aku tak puas hati ngan bentuk badan sekarang ni...(aku tahu , kita kena bersyukur daa...)... tapi nak kurangkan sikit berat badan ni...Mungkin aku tak amalkan cara hidup yang sihat , tu pasal la...

Diet yang bagus , senaman yang kerap dan amalkan pengendalian stress / tekanan dengan baik adalah kata kunci untuk hidup cara sihat. Untuk bday aku 25hb ni , nak jadikan itu sbagai resolusi / azam utama ..hehehe (cam sama ngan azam tahun baru jak ni...ades!).

KoranG aDa TIPS? KongSi la bah...

wooo.... aku lapar plak ni... turun bawah la..naik melantak jap.. hahaha...ironinya!

6 KomeN pada :“ Membakar atau di bakar ! ”

giloss...seminggu 10kg...
uwaaa aku pon nak gak mcm itu..
Tak payah giee London!

aku pun gemokk daa~
perut comel je
cemane nak bagi tips haaa?

Anna~ bolah bah tu kan..10g seminggu.. ahaks...cuba2..

Laila~ hehehe, perut men-comel , comel takpa , asal dia tak comel secara berlebihan..ahaks , kita tnggu orang punya tips ... ada tak..

ade tips kat blog kite
hehe
:P
dr ms ke ms kite post eh
dun worry

PurpLez~
Best best...nak kena jenguk ni ...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin