TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    6 months ago

2009-08-29

Merdeka Mendaki Puncak


Pembetulan :

Nampak keratan akhbar hari Jumaat kelmarin , tajuk sebenar drama tu "Mendaki Puncak" , mungkin dorang ubah dah.

Yup , dalam gambar tu boleh nampak semua yg terlibat dalam Drama Radio Khas Sempena Merdeka 2009 ni. Akan disiarkan dalam jam 3.30 petang pada hari Isnin , 31hb Ogos ni , di SabahFM , bagus bah! Yup! pada hari kemerdekaan tu...

Penerbit program - Mohd Syum Abd Majid dan Muzaffar Shah Alias
Pelakon Suara - Amirkhan Jali ( Datuk Malek ) , Hjh Latifah Salleh ( Mak Milah ) , Nor Hazlan Jonni (Tok Penghulu-Kudus) , Almasood Hj Ahmad (Seman) , Remie (Kadir).

Jangan lupa saksikan/dengarkan lintas langsung sambutan Kemerdekaan di Dewab Serbaguna , Kompleks Sukan Likas pada 8.20 pagi sehingga 09.20 pagi . Wartawan bertugas Dayang Marni Awg Matusin dan dikoordinasi oleh Suhani Abdul Hamid

5 KomeN pada :“ Merdeka Mendaki Puncak ”

aku pun same.kot2 ade budakhutan dalam ni.hehehe

Che neO n Che LiZZ
dakutan ada dlm gambo tu...
cuma tak pakai pakaian ala2 tarzan , takut org terkezut plak nanti...ahaks

mana kunun gambar ko ni..hehehe..apa sdh channel radio tu..hehe..jarang buka bah.lol..

cAlVB~ yg tengah2 tu bah sia ...undui , 89.9 bah tu.. bagus bah...hehehe

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin