TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2009-07-27

Anjing !!!

Bah ! ini bukan entri untuk mencaci atau memaki mana-mana pihak.. betul ! ini pasal anjing

Dalam waktu aku demam dan sakit jiwa ( ades! ) , aku mengamek port di dekat Wisma Merdeka pada sebelah pagi selepas menghantar my brader pi keja... duduk2 sambil tengok laut dan orang yang lalu lalang... dalam satu hari di minggu lalu , dari kejauhan aku ternampak macam ada sabut hanyut.. mula mula tu, buat besa jak, tapi bila aku tengok bebetul , sabut tu makin laju dan bleh berubah arah.. aik! biar betul... aku amek kamera dan zoom... wah! seekor anjing berenang merentasi pinggir laut ... entah dari arah mana la dia ni.. anjing tu taklah dalam keadaan kepayahan atau sakit atau tenat , tapi macam dia enjoy plak pe berenang sana... meh tengok sebahagian gambar yg aku amek.. ada juga video nya tapi tak panjang ( payah upload - line tara okes )...

p/s : Apa yang penting adalah usaha... jika orang tak menghargainya..tak mengapa...

7 KomeN pada :“ Anjing !!! ”

Dog is man bestfirend.. yup.. memang betul..yang penting adalah usaha..kesian tu anjing mungkin ada orang yang tidak bertanggungjawab buat dia macam tu kan? ssya kesian tengok but bravo to him... saya sendiri tidak pandai berenang huhuuuu

Anjing pun tahu menghargai nyawa sendiri...uhuk uhuk...

hobi dia berenang kot......

ada ko tgk smp mn anjing tu renang ka?

c.Alv.B~ yup, betul bah tu... sia rasa dia sendiri yang mau pigi eksesais ntuk berenang bah tu..hehehe..alalala... ko tia pandai berenang?

Honeybuzzin~ ya bah... kesian aku tinguk time tu, mau juga pigi berenang kunu kasi selamat dia... tapi , tinguk macam dia lagi expert dari sia.. hehehe..nanti dia plak kasi selamat sia...

Fyena~ mungkin la fyena.. cam dia enjoy jak time tu...

Farantey~ada, dia berenang sampai sana yang byk2 kapal dekat dengan pasar tu... cari tempat landing kali...

sa respect ni "tasu' sebab keberanian dia membelahi badai.... ui ayat...

bah... ambik pedoman lah kunun dari apa yang kita lihat... belajar melalui kehidupan...haha... apa lah yang merepek sudah saya merepek ni...

wah.seriously aku risau ngan anjing tuh lah wei. die selamat ke x???? kalo aku tau ade sape2 buang die kat laut...aku doa org tu terjun laut tibe n xreti lemas pastu....(jawab sendiri:P)

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin