TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2009-06-03

Balik Kampung hari tu...

Ahaks, mula2 sekali mau minta sorry dengan kamurang yang 'panas' dengan cerita sebelum ni..hehehe, aku punya dream bah tu mau pigi Jepun, ni pengaruh tengok cerita Jepun lah ni kali.. nandakuree!!!

Yup, time cuti 30,31hb Mei dan 1hb Jun hari tu , kami sekeluarga balik kampung, best tul kumpul ramai2 .. ndak sabar aku mau tunggu time raya karang, lagi best, ramai des! hahaha. Adalah beberapa program time di kampung , tapi aku rasa aku terbuang banyak masa dengan tido time tu, kopala den poning...

Yup, macam biasa , misti ada bakar2 punya... tapi menghampiri kehangusan daa...


amacam, sedap kan tu ikan... atukkkkui! lepas tu ada lagi kamiurang makan ambuyat , dengan ada udang fresh dari Beluran... nyaman eh... ades! berliur plak aku... lapar ni!

6 KomeN pada :“ Balik Kampung hari tu... ”

tukoi..mesti pahit2 tu rasa dia kan.
memang best kalau dapat kumpul ramai2.
tukoi yg ambuyat tu lah paling sedap antara semua.

Gila...betul...telan2 liur ni....

kopala den poning...

taktau plak ko reti speak neegeri semilan hahaha

cantik la kampung ko!

aku sukeee

Minsulod~hahaha..yg hangus tu? kasi buka sija tu kulit..isi okes bah... ambuyat the best!

CathJ~atukui.. tapi kita teda nasi ni..hangus...hehehe

Neo~eden torai che neo oit.. hahaha... nak pi kampung aku? nek beskal...

huhuhuhuhu...nak balik KK !!! jumpa mak mertuaku...lambatnye raya...

sini mari sikit arr dakutan..jan ko makan saturang..huhu...
Lapar terus nampak itu gambar..

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin