TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    6 months ago

2009-05-01

BULAN LIMA

Wah! satu bulan tidak update... apa aku rasa? macam kolaren (cola+ oren) kali..ngehehehe..
rindu dengan blog! rindu pada semuanya!... mesti banyak perkembangan terkini tentang dunia blogging ni yang aku terlepas...fuh!

Hari ini 1 Mei , so mustilah ramai yang tengah lepak-lepak dan merelakskan diri di rumah! ahaks... termasuklah aku..Sebulan lepas , aku uar uarkan dan palu gendang transformasi, apa transformasinya? huhuhu... macam selalu orang cakap... kita tunggu dan lihat... hehehe
Trimas di ucapkan pada semua yang sudi menyinggahkan diri dan melintas di blog si budakhutan ni... sori aaa..selama aku teda, tidak terhidang plak kuih kuih dengan milo... 

ari ni plan mau kasi kemas bilik... kemas blog-blog , kemas diri ... pegi kemas... naik MAS ... 
buat 'emas'... meramas ( hehehe.... ramas2 di bawah katil tu kalau ada syiling2 yang jatuh bah..)

sebelum ke+melalut+an ini berpanjangan , maka elok saya akhiri sesi kali ini dengan ucapan...

"SELAMAT HARI PEKERJA"

selamat untuk selamat , pandu cermat jiwa selamat , jiwa selamat dapat berkat... tenkiu...

6 KomeN pada :“ BULAN LIMA ”

kekasih gelap gulita..mane kau pegi???muahahaha

amboi saje je ko buat cukup cukup tak update sebulan yer!!!! banyak cantik punye muker..huhauahaha
selamat bercuti dan melepak..!!! BAHAGIANYA CUTIIIIIII

Owh Budak Hutan!!

merindui kamu yang teramat sangat!!

aduhai~

sia udah mau pulang ka rumah dah ni~nda bulih bergila2 blogging~

uina jo..sama la kita 1 bln x update haahaha

hahaha...funny you! Duit siling sapa tu?

Lizz~ades, aku pergi menggelapkan diri.. eh, bukan meng-gelap-kan duit syarikat yeak.. hahaha

Neo~ngam ngam plak bah tu, tidak disengajakan..cuma dimalaskan..aiseh

Zara~ahaks, pekabar Zara, lama eh tak melawat rakan taulan ni..hari ni mau round round blog kawan2...mau cuti sudah?

pa'e~hahaha... sia tau tu, ko pun malas macam sia kan..ahaks, tia bah tu, besala tu, kesibukan dan ketiadaan ruang...uiseh

Honey~hehehe...syiling sia lah bah... sia sija yang ada di bilik ni, belum ada lagi urang lain..hahaha...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin