TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2009-04-01

Transformasi


WoW!

Satu tempoh yang agak lama untuk aku tidak meng - go - blog kan diri , bukan ntuk blog ni jak, tetapi ntuk blog blog yang lain juga...huhuhu. Sebagai manusia , aku akur dengan kekhilafan dan kekurangan diri...
Peringatan untuk diri dan kepada sesiapa yang rasa-rasa banyak guna otak untuk berfikir , bukan untuk mereka yang guna rasa , hati, prasangka dan lutut untuk berfikir...
Rebutlah lima perkara sebelum lima perkara
1. Masa Muda Sebelum Tua
2. Masa Sihat Sebelum Sakit  
3. Masa Kaya Sebelum Miskin
4. Masa Lapang Sebelum Sibuk
5. Masa Hidup Sebelum Mati

wah, pesanan penaja ntuk diri. Kiranya macam transformasi lah ni. "Revenge of the Fallen" macam sedap plak tajuk Filem Transformer ke 2 nanti tu. Jangan lupa kengkawan, kalau ikut beritanya, di USA dan sewaktu dengannya filem ni kuar 24hb Jun 2009 , dan kita plak di Malaysia 26hb Jun 2009...

Kalau di bahasa pasarkan maksudnya lebih kurang , "pembalasan si pitung"

hikhikhik... apa daa... melalut plak aku di awal pagi ni... ngantuk kali neh
Orait ! Selamat hari Rabu !

satu transformasi akan berlaku....( eh..cam Akademi Fantasia 7 plak ! )

15 KomeN pada :“ Transformasi ”

wah saya ingat transformasi AF7 hehehe..
transfomer pula.. saya minat nii..movie
yg 1st movie pun siok ohh animation diorang

nah peringatan yang cukup bermakna,

saya sendiri pun sesuai dengan peringatan ini...:D

bagus juga ada kawan yang sudi mengingatkan kita kan ... bah sama-sama kita tunggu kemunculan si pitung hahahahaha

tapi blog saya blum boleh di transformasi la pasal blum jumpa template yang sesuai dengan konsep dan citarasa saya, tapi apa pun saya tetap akan jadi berkunjung di sini baik hujan atau panas hehehehe

Oh dah ada part 2...interesting....

wahh....!!
dh transform jadik "Black Beauty"

I love Transformer......like this newest layout from you. Time to change mine too.

aku suka MenggoBLOGkan diri..haha

transformkan diri mcm transformers....best...

transformasi baru blog ni pun bagus jugak..
I like..

Tak sabar aku tunggu filem Tranformer 2 ni kuar... eiii mesti best kan!!!


Adry @ http://www.adrysabry.com

5 peringatan itu sebenarnya asas kepada ukuran iman dalam diri...walllahu alam...

selamat kembali!!!
hehe

rindu gak aku kat ko remy oiii sila update yer

Salam pada semua ! wah...tenkiu dan tenkiu dan tenkiu beri much! sebab sudi jugak kamurang pi blog yang tertinggal neh...
aku berdiri sambil tepuk tangan dan tunduk tanda ucapan trimas!

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin