TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2009-03-18

Cornflake atau konflik


Salam dan selamat bertemu kembali...
Setelah hampir lima hari ( termasuk hari ni ) , aku ber'tapa' di rumah. Sakit? ah, itukan biasa... kebelakangan ni 'otak' ligat berfikir dan cuba 'mencetuskan' beberapa idea gila. Ahaks ! macam serius sija bunyinya kan... belum sampai masanya lagi... belum sampai ke garisan 'penamat'. 

Aku masih dalam suku daripada separuh masa pertama , anjakan paradigma serta perubahan dalam strategi amat penting dalam sesuatu permainan... bak kata orang , hidup ini umpama satu permainan... 

hmmm... serius eh post aku kali ni...

cornflake atau konflik ?
aku suka kokocrunch bukan cockroach

9 KomeN pada :“ Cornflake atau konflik ”

dak hutan!!

lama kau nda update bah...

kau sakit apa?

sia mau ke sabah nih!

Saya mengharapkan yang terbaik untuk kamu..semoga cepat sembuh.
Cornflake atau konflik...? Saya suka lagi cornflake...kalau konflik, simpan saja dalam fail...lain hari baru settle. Uhuk!

Saya mau cornflake hehehhee..life is a process of journey..it will never end till

eh?mcm familiar ja terowong ni.. ;-p

cantik gambar terowong ni dak utan.. weh, cornflakes ng cococrunch memang sodap dimakan.. tp ayat cockcroach tu membuatkan aku tersenyum.. btw, pandai ko buat ayat, suspek n respek.. smga cpt smbuh..

hebat saya juga suka coco crunch hehe tapi cockroach tu sedap juga tuu hehehe

Zara~ yeah..i'm back :) mau pi Sabah ka... adei, sihat sudah neh ...camana rasa ur tea? okes ka?

HoneY~ yup, kasi KIV sija dulu tu konflik, tangani bila dah ada cara... hehehe..anyway..tenkiu

C.Alv.B~ Agree dan setuju... walaumcm mana pun kena deal jugak ngan everything :)

Cath J~Ahaks, cuba teka di mana?

Akim~Trimakasih Akim, Macam orait orait sudahni.. kembali pulih sediakala... eh, kena suspek jugak ka neh?

EtavASi~eee... terbayang plak cockroach yang versi padang pasir tu, besar besar bagia... tia mau eh... tapi goreng pun sodap...hahaha

sy tia suka honey star! ko suka?ekekk

pa'e~ sia suka honey :) dan pergi star... mau ikut? hahaha

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin