TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2009-02-01

Aku Tak Hilang...

tapau Sushi super size di 1Borneo
~fuh...harap2 orang len tak nampak... besar ni mau letak dalam kereta..

wah..dekat seminggu aku tak menge-blog kan diri... rasa rindu plak..hehehe... ala , aku tak kemana pun. Tak jugak menyertai tentera 'bawah tanah' untuk menyertai perang di Palestin , tak juga mengikuti mana-mana gerakan militan , tak jugak mengikuti misi perisikan ... aku masih di bumi Malaysia atau lebih tepat lagik , aku masih di Sabah di bawah bayu....

sesi bakar-membakar di belakang rumah..
mangsa = ubi dan sosej

apabila tiba waktu cuti , aku lebih suka ngabeskan masa with family atau diri sendiri... bukannya apa, bila jari jemari dah start pegang kekunci aksara dan tetikus komputer, jawabnya memang bertapa la aku di depan komputer tu... payah mau ditinggalkan.. so bak kata pepatah.. sayangkan anak tangan-tangankan , sayangkan blog tinggal tinggalkan... ngehehehe.... buat aktiviti sama sama keluarga lagi best ! 

menduyungkan diri di Poring Hot Spring

Kundasang War Memorial...
Sandakan Death Marches 1945

so di atas adalah di antara beberapa pengisian aktiviti sewaktu cuti... 
SELAMAT TAHUN BARU CINA 
(alamaks aku terlewat...cam lagu So7~yang terlewatkan)

p/s~ aku wat dua story ari neh.. hehehe... sebagai pembalasan si pitung...

9 KomeN pada :“ Aku Tak Hilang... ”

LOL hahah morning remy! :D lol siok ehhhh!! tinguk pic2 ko ni! :D ehehe.. :D nic pic! nice story nice.. family gathering ni! :D yay!

Beck~Ahaks... besa besa sija bah tu... ko pi mana cuti ari tu beck?

BH...funny ooo tu signboard...spontaneous sy teketawa ni...kreatif btul oo...huhu..siok kmu pi poring sana kan..

Welz~hahaha..tu la tu sia heran..kenapa durang tulis begitu... lagipun..kalau tu urang putih tinguk, bukan durang faham...mau kena letak translation lagi tu... "don't step on me , or i'll die"...hahaha

tapi kadang-kadang ada juga urang yang inda paham bahasa kan, masih juga pijak, kalu budak-budak bole lagi kasi maaf, ni suda beruban bah hehehe

hahaha ketawa sia tingu tu mau tapau sushi... Wah siok o ko banyak aktiviti. Nda la buring time suti ni.

weh..."Jangan Pijak Sa, Nanti Sa Gol"! haha... dulu (2002) inda ada gia tu. baru 2 tahun lepas mangkali dorang buat tu sign

Greg~itulah bah tu...urang kita ni makin dilarang makin lagi dibuat...mau kena reverse sikologi sket...

NiKa~ahaks, ko di sana lagi banyak sushi tu... kirim2 lah pi sini...hehehe

Bambangan~Atukui...durang bulum buka bah kedai makan nya...kalau sudah buka sia bagitau ko..

Kengkaru Kong~Ya bah, dulu2 sia pigi..macam bulum ada juga...spatutnya durang letak dalam bahasa dusun bah tu... hehehe

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin