TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    4 months ago

2008-12-01

Apa Mau Di Cakap

Salamat ! ades... aku tengah blank..apa mau di taip di sini. Sejak ari Jumaat ari tu , demam belum reda lagi. Yup, demam lagi aku. Sabtu dan Ahad... lagi la... batuk batuk , pening , kosong jak kepala. Bila dah kosong , aku malas plak mau menaip , karang bebukan yang kuar dari kapla aku... hahaha
So..untuk mengisi masa kusung ni... cuba kamurang isi apa yang kamurang rasa ngam ntuk kasi masuk dalam belon dialog tu...Ahaks, kalau rajin... edit edit and bagi masuk dalam blog... kalau takpun..kasi tinggal jak komen kamurang sini...nanti aku tulung edit lepas tu kasi siar di sini juga... hehehe
bah... cuba kamurang bikin dialog dia aaa...

15 KomeN pada :“ Apa Mau Di Cakap ”

orang: Bobot,tolong garukan kepala aku..Gatal lah..!
orang utan@Bobot: Mana tak gatal,cuba kamu tengok tu,kutu sudah jatuh.Ish2..dah tiga bulan tak basuh rambut..Cuba tiru macam aku ni,kemas,hensem,lagi bergaya..heheh

hehe.. si remy! :) bgus ko p bili ubat.. rest byk.. ^_^ hehe.. n jaga makan laa kunun.. <-- mcm dktor jak kan..? chih! lol

anyway.. ^_^ hehe.. thinking wat any suitable words yg mo letak aa..? hehe
mungkin ini kali.. xD :

org/remy: Sia ni si tarzan laa! Ko tia kenal sia lagi kaa!?
Munyit: ahh.. manada tarzan pakai baju.. tembirang laa ko sna..

haha! ^_^ nice one si remy! :) hehe

orang: napa ko ni marung-marung ja ni?

orang utan : bulum gaji bah

pompuan: kenapa bah kau tinguk sana ? inda pernah tinguk pompuan pakai selana pindik ka?

orang utan : bukan inda pernah, tu zip selana kau tu tebuka, bida bah tenampak seluar dalam kau yang belubang tu....

*versi 18SX ^.^

orang: Nampak ini!? ini Dragonnnnn.. makan orang utannnn ni! nampak!?? (sambil kasi tingu loloq dia yang ada tatoo mcm dragon)

Orang utan: Dragon..? Dragon kah itu.. edei sia ingat butod jak tadii... dakat sia ngap! kekekeke (sambil menunjuk loloq si kawan)

adei... lusu juga kamurang punya dialog ni..

suri sa teda idea juga.. huhu

bah suma urang skrg cepat sakit.. minum plain water yang cukup!!

Get well soon.. ^_^

kamek kasik idea sket yer bh utk dialog...
hoh0hoh0ho~~

"budak-hutan-belantara: chanteQ hairdo kitak wahai orang hutan... sama 'pesen' [fashion] la 'bro'...

oranghutan: eh, bukan kita wat hairdo kat sama sal0on ka?? hairdo yg 'mesra alam' utk manusia & haiwan.... kehkehkeh~~ "

ngeehhh~~

ni sia pinya..

ORANG: Apa bah masalah ko ni Jack?

MUNGIT: Tuuu... di bawah, jatuh bah pisang sia. Tulung ambil?

Sekian dan terima kasih

BudakHutan: Hai sayang, cantik tak baju ngn rambut kiter...mari la sayang...kiter mesra2...winduu laaa....
OrangHutan: Aku dah kata dah...aku blum ckup umur lagi...aduhh...ni la padah nyer kalo kapal terbang terhempas..mesti ada budak yg tertinggal dlm hutan. penat2 aku didik dia dari kecik, aleh2 nak ngorat aku pulak...aduhhh

Really beautiful posting! Congratulations!!!
http://sverdades.blogspot.com

dadid_santos_sjm@hotmail.com



Your request could not be processed. Please

Wah~~! ades...luce weih dialog kamurang ni...bah makaseh aaa bagi isi tu dialaog..ahaks... sia kasi update sudah ntuk kamurang tinguk kamurang punya dialog sendiri... hahaha~~~

beb, nak try gak ar..boring nich. hehehe

Budakhutan~Kau rase2, aku padan tak kahwin dengan nasha aziz?atau kau rasa aku lebih padan kalau dijodohkan dengan aishwarya yek?

Orang hutan~Hmm..berat aku nak cakap ni, tapi beginilah yek...biar aku terus terang aje.hmm..SANGAT TAK PADAN!!!

budak utan : kenape ko sedey je ni Cipon?Story sikit kat aku

cipon : aku baru putus cinta, sampai hati eton kata muka dan gaya penampilan aku macam beruk,iskh..iskh..kalau lah eton tau yang aku ni putera raja yang kene sumpah jadi beruk..baru dia menyesal tinggalkan aku..

ahaks...Lizz dan Neo.. korang punya dialog pun best wooo... tapi apsal ada kaitan ngan cinta plak neh...korang tengah dilamun chenta yeak... hehehe

:) i malu nak ngaku ni. aku jatuh cinta sama........... blog ini. muahahaha!!! (komisen2:P)

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin