TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-09-02

Merdeka 2008 di RANAU - siri 1

Merdeka !

Wah...masih bulih bah ni kan mo wish
SELAMAT HARI MERDEKA KE-51 !

nah, entri ntuk kali ni bulihlah mengubat rindu si Joy-Urangranau dan ntuk tatapan si Belle-Sumandak Ranau... dan jugak DEFOO-Geng INfinAteZ....
Mo tau kenapa ? sebab aku kebetulan berada di Ranau pada majlis sambutan kemerdekaan peringkat Ranau pada 30 ogos 2008 - Sabtu ... ngam ngam urang bilang... on the way balik kampung lagi... dan majlis berlangsung dengan lancar sekali ( tapi mungkin ada banyak perkara yang boleh diperbaiki dari segi penganjuran/ perjalanan / persiapan majlis )... tak payahlah aku komen plak kat sini...sure must idurang ada buwat postmortem pas ni...


Okes, kembali ngan sambutan... Majlis dirasmikan oleh...

Datuk Masidi Manjun
Menteri Pelancongan,Kebudayaan & Alam Sekitar Sabah


ahaks, ramai jugaklah kontinjen yang mengambil bahagian dalam perbarisan kali ni (macam plak aku pernah sambut di sini sebelum neh...ades)... Persembahan pun best best gak... So, di sini aku pun meng-kongsik-kan gegambar yang di amek sempena majlis sambutan tu... banyak gak gambo yang diambil. Gegambar yang len kamurang bolehlah nengok kat BUDAKHUTAN PHOTOBLOG yeak... hehehe... betul ni di Ranau... cuba siapa urang urang dari Ranau bagi confirmation sket...ahaks..




ada persembahan silat lagik tu...

oh ya... kali ni ntuk sesi gambar - gambar jak...
pastu nanti ntuk siri 2..aku upload video plak.. hehehe... best wooo...

okes...
aku akhiri dengan pesanan...
Anwar tak menang , BN yang kalah...
"petikan kata Tun Dr.Mahathir"

Salam Merdeka !

7 KomeN pada :“ Merdeka 2008 di RANAU - siri 1 ”

Looks like a happening merdeka day celebration

uiks..ada nama sia.. :P..
sy mau juga singgah sini...
ya..nampak rupa masidi tu..betul lah ranau lai tuh...

BoreNoFalCon: a kind of ... ahaks.. Ranau-ians are very cool...

BeLLE - hehehe...ngam bah kan...

hehe, buli nampak tu kadai2 d belakang..lagipun tu scout 01 ranau ada yg sy kanal tu ^_^

wah siok la ko dpt celebrate di ranau. Sia rasa plg last sia celebrate ni time sia sekolah menengah..di ranau. i miss ranau. tssskk thank you sbb sudi share untuk tatapan kami yg jauh di mata tp dekat di hati ni..

oit dak hutan(ko hutan ape)
aku disini setelah tngk cite tuh..rasanye nak tengok banyak2 kali..isk3..aku rindu plak kat rachel tuh..gmbar die pun aku tngkp masa kat tv..hi.hi.hi...cun woo die..bile die nak dtng malaysia yerk...dapat kawan ngan die pon xpe la..

wah..ada plak comment yang tak terjawab neh...

Defoo - wah, ada yang ko kanal ka tu? adik kau tu kan?

Urang Ranau - hehehe, nanti krismas ko balik juga tu kan...

Anonymous - ahaks, salah entry ni geng... iya2 lawa deh si Rachel... tapi dia kan cewek gue... hehehe

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin