TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    4 months ago

2008-08-26

Iklan Petronas 2008




(foto dimasukkan pada 29 Ogos 2008)
ehek... bukan Budakhutan yeak...
dah janji bagi masuk muka my pren dalam neh...
so...sinyummm

SALAM MERDEKA !

wah... aku pasti kamurang musti dah tinguk iklan kat bawah neh...
hehehe...very da best kan...
tetiap tahun..iklan dari Petronas gak lah yang mantap!
syabas!

sedih wooo.... and simbolik sungguh...
Salam Merdeka !

9 KomeN pada :“ Iklan Petronas 2008 ”

best ba ni iklan..mmg petronas is the best adv producer la, no doubt!

mesej mesej yang tersembunyi dan Besh!

wah, i cant believe i cry watching that videoclip... i never had a dad like that

Putera... besh kan... syahdu sungguh...ngam ngam lagi ni mo posa...hehehe

oh oh runny nose *isk isk*

yasmin's, i bet.. =)

Syitah : jan a nangis...ahaks... Yasmin ker? mengikut tilikan hamba... Afdlin shauki yang wat...
Lily : wah..kemana dah lensaLily... menghilang plak... ahaks... Selamat Puasa ntuk semua

siyes afdlin?
hihi cumelnye, dia wat dia blakon..

syitah...yup... mengikut info..memang brader Afdlin yang wat... ahaks... kalau pokok cempedak abah tu berdaun emas...bukan setakat kereta kayu..kereta kebal pun abah beli... hehehehe

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin