TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    6 months ago

2008-09-20

Hanazakari No Kimitachi e Sp

Wah.. lamanya tia dengar berita tentang Hana Kimi neh...Fuh, sapa yang tia pernah dan belum tinguk cerita neh..ades, rugi eh! Dijamin 100 % musti terhibur dan ketawa punya lah ( tapi kalau kamurang serius punya urang ...ades apa sia bulih buat).Budakhutan pernah sudah kasi keluar cerita tentang ni dulu cuba tinguk ni HANAZAKARI NO KIMITACHI E , kalau kamurang mo baca-baca komen budakhutan dulu tentang cerita neh... :)



bah! ini ada cerita baiek punya! Hanzakari No Kimitachi e akan ada spesel episod.. YES! tapi kasian kita , tayanga di Jepun pun 12 Oktober nanti. Heharap dapatlah tinguk nanti (tunggu torrent..hehehe)





Kiranya , entry kali ni untuk bagi refresh dan kasi semangat untuk tinguk Hana Kimi neh. Yup, budakhutan rasa...mengkali tamai yang setuju kalau si Nakatsu tu bersama dengan Ashiya Mizuki di akhirnya... Hahaha...Nandakure! Dorang pasangan yang chemistry na ada umppph!..(apsal tetiba jiwang neh...rindu kali neh..hehehe)



Komari pun lawa jua bah...kawai na de!
sian dia..dia pun suka Nakatsu...

Lawak-lawak dalam cerita neh pun, fuh bulih tahan. Tahap super super saiyan dan bankai!. Kalau ikut kiraan pendekar laut... dah lebih 1 juta HP ni. Ketua-ketua dorm pun memasing ada ciri-ciri kepahlawanan dan adiwira yang tinggi...ades. Skoolmate skoolmate pun mantap! Sesapa yang pernah duk asrama musti terimbau alik kenangan di asrama...

Gambar terbaru! Hana Kimi Special

Eh... main bola plak dorang dalam SP neh. Wah! si nakatsu kambai si Mizuki tu!... erm.. adakah akhirnya mereka akan bersatu...ceewah..Kita tunggggguuuu!...hehehe. bah! nanti budakhutan cerita lagi kalau ada perkembangan terkini aaa...



jangan kamurang nangis bah...

akhiral kalam...
"Ohaiyoo Gozaimasu! na... Hajimemashite , watashi wa remie-u desu. Douzo yoroshiku.. Mata au hi made!"
Sayonara!

5 KomeN pada :“ Hanazakari No Kimitachi e Sp ”

Salam dik.

Buat apa hujung-hujung minggu ni? Nengok movie Jepun eh? Hikhik.

Salam Kak..
ehehehe... yup..bagi refresh balik... kihkih...
nanda

wahh ni cita hanakimi ka???aku penah baca manga dia jak..pls pls pls tolong recommend apa dvd yg ptut aku beli!!btw 2 thumbs up for d preview...

MoonWalk , hanakimi ni ada dua versi , satu Taiwan dan satu lagi Jepun. Manga asalnyadari Jepun :).
Kalau pi kat speedy video , rasanya dah ada jual DVD jdrama Hanazakari No Kimitachi e.. dapatkan segera..Gerenti BEST!
kalau dah tengok..bagitau aku..hehehe

aik ko blm tgk g?aite aite...aku akan cari dvd tu ok?btw yg dvd drama ni is japan or taiwan version?

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin