TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-08-25

Kursus - MAcromedia Director

Kursus


wah..dalam minggu lalu, aku telah mengikuti satu kursus berkaitan IT... kira cambest jugaklah kursus ni. Belajar guna Macromedia Director. Basic penggunaan aku dah tahu gak, kiranya cam advantage ntuk aku lah time kursus ni. Kalau kamurang mo aku explain apa gunanya software tu... erm... paling best aku bleh bagi...contohnya, buat aplikasi ntuk pembelajaran interaktif ... atau persembahan multimedia... kalau korang lagi kreatif.. memacam bleh buat....



tempat berkursus di tingkat 17 belas, wisma perindustrian... sure korang bleh teka kan... INTAN Sabah. Satu perkara yang best bila kursus di situ ialah view/ pemandangannya...awesome~! ditambah lagi dengan makan-makan dan minum-minum....
kengkawan time kursus pun best best... senang jak masuk (senang wat kawan)...
Penceramah plak... otes gak... sifu Ismail.. hehehe
aku mo terangkan camna mo guna menatang tu..tapi.. eloknya..korang tanya jak aku.. then aku cuba terangkan..hehehe
mo gak buka kelas, so korang bleh belajar ...( ades..angan angan)

worait...
kat brader-sistah di Permatang Pauh...
keputusan undian di Permatang Pauh, terletak di tangan anda!
mengundi dengan bijak dan ikut pertimbangan akal...

maka... dengan penuh yakin..

saya kunci lirik ini!

6 KomeN pada :“ Kursus - MAcromedia Director ”

toink3~
ku kenal itu bangunan silinder dari kejauhan.. hik3...

owh..
disabah ya..
org pmtg pauh esok nak kena buang undi..
pilih kawan ata lawan
kikiki

Tulang: hikhikhik..ko penah pi yeak...
Luth: yup..Sabahan bro!

hehehe

macromedia director..emm..best tau blaja tue..seronok.kalau dah expert, leh wat macam2 multimedia..yang penting idea & creativity..=)!
p/s: banyak cabarannye mase wat macromedia nie..huh..

I learned this software when in u...used for my CAI project for final year project..nice and if you're good enough lot of things can be done...now suda lupa la..hehe..inda pakai lg..

Anonymous- Betul tu... tapi kena tekun dan pokus tul..
WEL:hehehe... ah..masih bah ko ingat tu... ko tia mo ajar sia kan...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin