TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    6 months ago

2008-08-22

Hijab Sang Pencinta





Akhirnya sempurna... ( story kat dalam)

yup, akhirnya sempurna dan terungkailah persoalan dan kegusaran oleh peminat-peminat novel hasil nukilan saudara Ramlee Awang Murshid. Lengkaplah satu trilogi , aku gelar... Trilogi Cinta Epik- Bagaikan Puteri.... dengan judul yang ketiga... Hijab Sang Pencinta
Pada tanggal 20 Ogos 2008 , satu majlis pelancaran trilogi berkenaan telah pun diadakan di Hotel Singgahsana, Petaling Jaya. Terima kasih diucapkan kepada saudari ELLE yang telah pun bertanyakan budakhutan sekiranya berminat untuk menyertai majlis pelancaran berkenaan. (ades..jauhlah kak...seberang lautan nun). Mengikut laporan dan cerita melalui RAMFC ( kelab peminat novelis Ramlee Awang Murshid), majlis tersebut berlangsung dengan meriah sekali... ouch! nasib jauh...
dan menurut perkhabaran ( ewah...) ada yang telah pun selesai membaca buku yang baru dilancarkan itu.. ( ades... sungguh tak keruan plak aku..bila nak sampai Sabah ni)...

owait..owait... kalau korang memang peminat novel. Koleksi buku dari RAM ni, dah termasuk list wajib ada..hehehe. Kalau yang belum lagi mula membaca... aku syorkan bermula dengan novel Tombiruo dari penulis yang sama. Tombiruo ni pun trilogi gak... ( ntuk geng2 di Sabah... RAM ni orang Sabah, dalam trilogi Tombiruo, RAM ada masukkan elemen tempatan.... fuh...best wooo)...

ahaks... skema kah bahasaku itu?

skema atau tidak? bolos saja dinding itu... ( eh...mcm promo plak)

eh...baca jak lah buku tu...

rancang dengan apa yang ada di tangan...

6 KomeN pada :“ Hijab Sang Pencinta ”

kahkahkah!!! bolos saje dinding itu...

wei..smlm aku pi MPH,xder lg naa novel ni..hampeh tul..xleh jadik ni..kene rembat 1 woo...adoi..xsabo lak aku ni :P

Kalu tak silap Lizz... tarikh rasminya kat pasaran...31 Ogos ni... dorang yang dapat HSP hari tu pun... beli time pelancaran ari tu... huhuhu

saya dah dapat kat popular bukit raja... dah samapi kat stor... tapi tak buat inventory lagi... saya paksa apek tu jual untuk saya gak...

wah pu3mawar....
saya belum berkesempatan lagi melencong ke mana mana kedai buku ntuk cari HSP neh...ahaks...
sure best kan citer dia !

lalalala!!! beli dah novel ni :P budakhutan,xmo jeles ek..kikiki

LIZZ :...tak acilah...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin