TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-07-15

KemBaLi !


Finally, the ROCK.. has comeback to The Blogggggggger...ahakz... korang musti teringat time zaman2 popular si ROCK tu kan... ehehehe... Wokes wokes , memula sekali , aku susun sepuluh jari tangan memohon ampun dan maaf sekiranya korang telah beberapa kali melawat Blog aku neh... dan dapati... TAK ADA UPDATE PUN! huhuhu...



Secara rasminya , aku dah pun berpindah ke Lokasi terkini... woraitlah.. siapa yang teka area bandar Sierra... kira betullah tu... Fulamak ! penat dan letih masih lagi ada neh. Bebarang semua dah angkat , tapi as usual , mo susun2 laie... dah susun setakat yang mampu... fuh... every weekend, wat masa ni memang kena amek time untuk menyusun dan mengatur...

Korang mau tau perkara yang paling BEST setakat ni?



Aku dah pernah story sebelum ni yang aku guna , CELCOM BROADBAND dan dengan bangganya aku mo story kat sini , connection kat area aku neh... awesome ! HSDPA... mantap tu



worait... kira kali ni pra POST la... sebab belum laie dapat bagi full kosentrasi ntuk berblog wat dis week.. heharap semuanya OKES...



oh yeak.. apa pengumuman Pak LAh Jumaat ni yeak.. another Flip FLOP Formula?

2 KomeN pada :“ KemBaLi ! ”

wah, dah pakai broadband
bagusssssssssss
aku pun pakai celcom jugak
sangat marbeleesss !!!!
:D

teruskan berblogging yer

Wah... LiLy ... sama la tu yeak... actually dari last year laie pakai , tapi kat tmpt lama dulu, connection kekadang kiok... walhal dekat ngan area airport n suppose to be 3.5G punya connection... maybe banyak kapal kali...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin