TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-06-06

Kerja ???

KERJA ???


lalala kerja... hari hari kerja... kerja....kerja....

Yup , dengan rasminya aku telah mencutikan diri selama 5 hari dan tidak menghadirkan diri ke tempat kerja. Apa orang lain mo cakap or fikir waktu aku teda... erm... tak bley buat apa. Orang punya mulut pepandai lah durang bawak diri. Banyak gak gosip dan kontroversi yang melanda... uiseh...
Minggu depan , aku dah start masuk keja balik dah... Perkara perkara / program / aktiviti dan tanggungjawab dijangka akan selesai dalam minggu ni gak... dan harapan aku untuk masa ni adalah agar kitaorang dapat pindah dengan kadar SEGERA dari tempat ni... ahakz, kalau korang pernah baca post post yang sebelum ni... tentu korang tau kenapa kan..

Worait...
huhuhu...blogging pun aku ter-cuti beberapa hari...fuh... lari dah peminat neh.. hehehe

0 KomeN pada :“ Kerja ??? ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin