TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    6 months ago

2008-06-05

Musim Cuti SekolaH




Ahakz, pernah tak korang rasa korang rindu ngan alam persekolahan? huhuhu... Bila pepikir balik , memacam benda yang korang terlepas nak buat dan nak perbaguskan. Musim cuti sekolah kalau dedulu , selalu jejalan... balik kampung dan jumpa semua sanak saudara. Wah... musti best kan... hehehe... cerita kali ni , ada kaitan gak ngan musim cuti...
Selamat pengantin baru ntuk my akak dan suaminya yang terchenta... sempena majlis- majlis yang berlangsung , ramailah kamiurang berkampung di rumah ni... fuh... riuh rendah dan gamat jadiknya. Gelagat kekazen , sepupu sepapat memeriahkan keadaan... nenek pun melatah sakan...
tak nak cerita banyak lah bout dis ( cerita famili - ada kat blog ttg famili..hehehe)... meh nengok gambo kat bawah ni meh
31.05.2008
Majlis Akad Nikah - Masjid Bandaraya




31.05.2008
-Bersanding-


01.06.2008
- Majlis Bersanding - Keluarga -
Dewan Sri Kajura


ahakz... Selamat Pengantin Baru kak!

0 KomeN pada :“ Musim Cuti SekolaH ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin