TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-06-07

Jalan Jalan Tanjung Aru

JALAN JALAN TANJUNG ARU


Yup , dalam musim cecuti sekolah, selepas Majlis Kahwin Kak Fatmah ari tu , aku ngan eahli keluarga yang lain telah menjalan - jalan kan diri ke Pantai Tanjung Aru. Ahakz , kira dah lama gak aku tak ke sini time waktu senja . Lebih - lebih lagi jejalan dengan sedara - mara . Sempat jugak lah aku mengambek beberapa gambo.
Korang bleh a nengok gegambo neh... gegambo yang lain ada aku uploadkan kat blog-blog yang lain dan berkaitan. Karang jadik blog family plak blog yang ni... hehehe. Okes geng... tinguk lah aa... jan jeles...


Nasihat :
Sayangi dan utamakanlah Keluarga anda...
Esok Lusa belum tentu ada...
Pulus dan Money pedulikkan saja....
Esok Lusa bleh usaha

3 KomeN pada :“ Jalan Jalan Tanjung Aru ”

seronoknyaa dia ...
bess kan dapat lepak2 tepi laut nih
tenang jek rasa
:)

yeps!!! i agree wit it:) harte bley cari anytime...tp,fmly dan org tersayang...huwaa!!! tidak mungkin ditukar ganti woo..

LiLY - sure best tu ! tenang setenang air di sungai.. jgn disangka teda buaya.. eh ..lain plak komen aku ni..

Lizz - Ahakz... Agree!

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin