TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-06-24

Apa Nak Jadi




Stesyen Minyak Petronas sebelum HQE

Aiseh... nampaknya rakyat jelata memang teramat sensitif bila menyentuh soal minyak. Kisah pada petang / hari ini bermula dengan khabar stesyen minyak akan mogok dan memboikot daripada menjual minyak kerana mahu tuntutan mereka berkaitan komisyen dipenuhi...
What? it's hard to believe ... bila dengar time memula rasa so what...
tapi ada gak colleague yang kuar and isi fuel dorang... they r very lucky... x pun sampai sepuluh minit lepas dorang isi, then walalala... jalan dah sesak.... ades... not again... korang nengoklah gegambo tu...

dua stesyen minyak yang berdekatan...
rupanya di Sabah jak yang jadi macam ni...

eapapun dalam tempoh 'darurat' ni... segala khabar angin dan isu..akan dipandang serius oleh rakyat jelata... so... heharap lah persidangan di Parlimen tu akan banyak solve banyak isu... dan menjawab pelbagai persoalan yang membebani rakyat... wokes... malas plak crita pasal politik neh... MEMBOSANKAN ... but.. aku akan wat satu topik khas tentang ini soon... kena gak bagi opinion neh.. hehehe...


ahakz... pagi tu aku sempat pi Jogging dan eksesais kat Taman Rimba Tropika ... senaman berangsung seperti biasa... ewah.. tapi something funny happen... bila mo rest rest sebelum pi opis , aku buka kasut and stokin letak kat atas kereta. Kunun mo bagi kering lah... sekali terlalai plak aku... bila dah lama keringkan peluh... aku bergegas mo ke opis ntuk memandikan diri. Dalam perjalanan tu , pakcik kat belakang tu hon aku bebanyak kali... aku buat selamba kodok jak... aku heran gak.. apsal lah pakcik ni... buang tebiat tul... sekali bila dah sampai opis... then Mr.Guard bagitau ada kasut...
oh my...my... that's why lah tu uncle hon hon... ades...
pengajarannya... jangan lupa kasut atas kereta...hehehehe

3 KomeN pada :“ Apa Nak Jadi ”

ha pada malam tu sempat juga aku ambil video. kami pun tersekat di jalan likas.

lihat video d ramok.info

walamaks... memang havoc gak... tapi nasib tak jadik mcm time harga minyak ari tu...

saya pun heran geng, sampai saya kena telepon sini semenanjung. Padahal di semenanjung tiada apa2 berkaitan dengan kejadian sana sabah&sarawak. Kena tipu orang kita.

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin