TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    4 months ago

2008-05-16

Angin kuat ? ades...




Cuba korang teka... di mana ni?

Ades! Hujan lebat dan disertai angin kuat melanda Negeri Di Bawah Bayu... Bayu yang diharap berhembus kini bertukar menjadi amukan tiupan angin ... 'ekor- ekor Nargis' - ahakz, pinjam kekata dari si Bobby... Cam ngam ngam plak tu kan... dan kalau ikut ramalan Jabatan Meteorologi tu sampai ari Sabtu , esok tu... huhuhu

tapi kalau ikut perkembangan terkini , Myanmar akan sekali lagi di lawatai ribut untuk kali kedua dalam masa terdekat ni. Adakah kita akan terkena tempias - tempias nya ? Fuh , perubahan cuaca yang tak menentu , kejap panas dan sijuk ni lah yang membuatkan demam sering berkunjung ... huhuhu
air hujan yang sepatutnya turun ke bawah mengikut tarikan graviti
tak dapat menitis mengikut lumrah yang biasa...
dek tiupan angin , titisan hujan naik balik... fuh....


Bersama - sama dengan ini aku lampirkan... uiseh , cam surat rasmi plak... gegambar kejadian.. Kalau ada yang terkini yang sempat aku klik klik n snap guna Kamera aku, then kalu server okie, akan ku uploadkan kat sini sekali... wat masa ni korang nengok aaa kejadian angin kuat dan ujan kat area rumah sewa ni... heharap lah dapat pindah dengan kadar segera... dah kira tahap BAHAYA dah ni , sebelum sampai tahap MERBAHAYA... elok rasanya berpindah...

tengok bentuk daun dan arah tiupan angin...
dan itu bukan yang terburuk... sebab tiupan yang lain

berlaku pada waktu malam...
(tu gambo rumah jiran... sori pakcik!)

Yang ni plak gambo kat blakang kiri sipi sipi...
ahakz, ya lah memang rumah tu kat belakang tapi jauh sket ke kiri
Air laut yang pasang dengan ombak dan angin... ades
dan itu bukan yang terburuk... huhuhu

3 KomeN pada :“ Angin kuat ? ades... ”

ada member kat Miri pun bgtau kat sana angin kencang jugak ..

:: kuat juga nampaknya penangan angin tuuu... moga tidak berterusan menjadi ribut dan puting beliung...

Lily: Wah... camana keadaan kat sana? okes gak?

Pak Ngah: yup , pola cuaca kini dah tak stabil... siapa tahu , mungkin salji plak turun lepas ni...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin