TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    4 months ago

2008-05-07

Akademi Fantasia ke 6

hmmm... SUSAH-SUSAH jak.. ades, teringat plak kata-kata pujangga brader FELIX ni...

ades, bukannya apa , rasa cam kurang perisa betul Akademi Fantasia Musim ke-6 ni. macam Maggie laksa yang kehilangan perencah... Kualiti tenaga pengajar dah kira tahap super... tapi ... erm... tak yah aaa salahkan sesapa.... dah masuk minggu ke lapan... tapi....

tak dapat dinafikan gak , beberapa orang pelajar menunjukkan prestasi yang memberangsangkan , tapi yang tak memberi rangsangan lagilah ada... ades... mungkin kesilapan dari segi strategi dan taktik yang digunakan membuatkan AF6 kurang menyengat.... atau juga sebab kita (penonton) telah menjadikan AF yang terawal sebagai satu penanda aras yang berada di tempat tertinggi... dan standard atau kualiti itu untuk musim ini mungkin sama... tapi... mungkin kerana kita mahu perubahan , kelainan dan keunikan... yang tersendiri... huhuhu


Berbakat dalam cara berbeza...

owaitlah , bukan tujuan nak mengutuk atau sesaja nak memandai... tapi luahan rasa... AF adalah antara pentas dan medium untuk pelapis pelapis anak seni tanah air. Satu platform untuk melahirkan bintang-bintang... untuk menjadikan mimpi jadi realiti... satu impian satu harapan... uiseh... hehehe...terlebih sudah... ah... redah jer...

3 KomeN pada :“ Akademi Fantasia ke 6 ”

hehehe!!! terlebey sudah and redah aje yg ok kan:P yg lain ok2 gak lah...kikiki...i like ur blog yg ni cz i sker entertainment gak..ahaks!!

Ahakz... sampai gak c Lizz ni ke sini... welcome...welcome..

ngehehe!! orang pelawe...kite xleh x pi woo...harus pi naa...ur blog ni ala2 news woo:)

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin