TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    4 months ago

2008-04-08

PRISON BREAK SEASON 3

PRISON BREAK !

Pernah tak korang terasa untuk melarikan diri dari satu tempat dan keadaan yang eamat lah tak selesa dan tak best? huhuhu... semangat aku berkobar kobar bila nengok PRISON BREAK. Musim satu aku follow ( Best wooo! ) ... Musim dua... ( belum tengok )... Musim Tiga ( tengok sampai episod 8 setakat neh)... wahahaha.. Siuk ooOo!
Konflik dan permasalahan yang berlaku membuatkan perasaan meluap luap untuk tahu kesudahan ceritanya...hehehe. Bersemangat plak aku bercerita neh. Ahakz...

Tekanan dan cabaran yang terpaksa di hadapi oleh Watak Utama -M.Scofield , kekadang aku membayangkan aku berada dalam situasi macam dia... fuh...sure best ! Kehidupan yang penuh dengan warna warni dan cabaran...uiseh...

sebenarnya mengantuk bah ni... hehehe... sebelum melalut dengan lebih lanjut lagi... izinkan sia untuk tidur kio...hahaha

1 KomeN: pada :“ PRISON BREAK SEASON 3 ”

Salam....emh aku x tau pl drama nie best....

Tp ada drama best Terminator journey of sarah chronical semalam 1st episod AXN... meletup gila

Bulu budak hutan sure tercabut betapa ganas aksi drama nie...

Takashi

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin