TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-04-21

Jual Gambar di Internet ?







Sedang aku Surf Surf Intenet... terjumpa ngan satu web ni. Memula tu konpius gak. baca punya baca , paham gak aku. Sesapa yang minat mengamek gambo , klik sana...klik sini... daripada gambar - gambar yang chantek menarik tu terperap jak , lebih baik jual kat intenet. Ya lah, mungkin aku terlambat sket , mungkin ramai yang dah tahu... tapi yang belum tau , y not cuba cuba...
dari web web yang aku terbaca tu... kira memberansangkan jugaklah... fuhuhuhu... meh cuba meh... atau sesapa yang dah pernah try test... bleh a bagitau aku perkembangan korang... ahakz...


Submit Stock Photos to 123RF and make money!

sesapa yang berminat nak ber affiliate dengan dorang pun bleh ( macam aku la neh... tengah promote neh )... kira win win situation jugaklah... ahakz... eapapun... try dulu yeak


TAMBAHAN- MEI 2010
untuk baca lebih lanjut huraian atau ulasan aku berkenaan topik ni sila 
baca entry yang terkini - 
"JUAL GAMBAR DI INTERNET DAPAT DUIT"

3 KomeN pada :“ Jual Gambar di Internet ? ”

nak join gak... barapa hrg 1 keping?

ahakz... kebanyakan program bermula dari harga usd 0.25 dan ke atas, dan harga yang ditetapkan jugak akan naik bergantung kepada peraturan dan terma yang dorang nyatakan... fuh... nothing 2 lose...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin