TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    4 months ago

2008-03-23

BudakHutaN PhotoBlog

BUDAKHUTAN PHOTOBLOG
Salam...
Ahakz , Salam hari Minggu ( la..dah jam berapa neh...hehehe ) . Worait , ini dia perkembangan terkini Budakhutan. Satu lagi blog yang didedikasikan khas hanya untuk fungsi nya yang tersendiri telah dilancarkan. Blog telah selamat dirasmikan pada hari ini oleh , budakhutan jugak ler...hehehe. Apsal banyak blog neh? Ntahlah...gian blog kali neh. Hehehe...idaklah, cuma kalau bagi mix dalam satu blog semua benda neh, reader jugak yang pening karang. Kejap cerita / benda lain , kendian lain... huhuhu... takpalah. yang akrang mo meng-updatenya pun budakhutan gak...adus. Di hari perasmian ni pun , dah kira okes gak. Dalam beberapa jam , ramai dah masuk ( setakat ni 19 ) .

kebanyakannya dari luar plak.. huhuhu...
dahlah English lingkup...ades

Apa benda kat dalam ? kat dalam ni adalah koleksi gegambo yang di 'klik' dan di 'snap' sendiri oleh budakhutan. So kira promo jugak lah neh... hehehe ( sabar...sabar ). Oraitlah , tanpa melengahkan masa, korang dijemput untuk melawatlah yeak.( bawak kueh sendiri tau )

Screenshot...lebih kurang gitulah bentuknya...

worait eberibodi... teruskan sesi lawatan...ciao


0 KomeN pada :“ BudakHutaN PhotoBlog ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin