TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-02-24

KeMbara Belum Selesai

Salam n Welcome...
Trimass di ucapkan pada yang sudi mlawat teratak BudakHutaN neh...
Yup, beberapa post yang lalu aku story tentang perjalanan ke beberapa tempat yang sempat dilawati sepanjang program kerja neh... tibalah masa plak program ngan keluarga.. yeah!

Selepas dari lawatan ke Danum Valley Research Centre dan Danum Valley Global Atmosphere Watch Station , kitaorang berpecah kerana program yang kitaorang kena ikut skali dah abes dah... so di persimpangan masuk ke Lembah Danum, kita orang bertukar penumpang... ada yang balik ke Sandakan dan ada yang ke Tawau.

Aku ikut skali geng ke Sandakan ( keta aku tinggal kat Sabah Hotel kat Sandakan ) . So sesampai kat sana , aku besihkan n panaskan enjin keta skejap , then trus jalan balik ke Lahad Datu...
Nak tau napa? ahakz... kanke waktu cuti tu... my family wat program ke sana plak.. hehehe... nak ke FELDA tempat my makcik n Family... yahoooo!

Sementara aku d way ke sana dorang dah mulakan program dulu ( tak aci sungguh ), dorang ke Air Terjun Madai... aiseh... melepas aku... tapi tepalah... nengok a gambo dorang yang cambest neh... huhuhu

then... kitaorang berjumpa kat Bandar Lahad Datu... penuh tiga meja.. hahaha. Okes, karang aku sambung laie cerita seterusnya...

0 KomeN pada :“ KeMbara Belum Selesai ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin