TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    6 months ago

2008-02-24

FELDA SAHABAt

FELDA SAHABAT

Salam kedamaian...

aiseh, cerita percutian ari tuh belum abes lah... post kali ni kira final lah untuk episod Cuti-Cuti di minggu Holiday ari tuh... Yup, seperti yang dah dikhabarkan, keluarga kitaorang bercuti kat Felda Sahabat.. Antara aktiviti yang best , ialah bila kitaorang pi Mandi Laut, area dedekat sana... kawasan Tungku, Lahad Datu... tak jauh gak dari Anjung Teduh, Felda Sahabat...




Panoramanya best dengan kehangatan (tengahari beb!) sampailah ke petang....
korang nengok lah aksi aksi kali neh.. hehehe kan gambo tu boleh menceritakan pelbagai kisah... huhuhu ( malas nak tulis entry sebenarnya... sibuk sket)

0 KomeN pada :“ FELDA SAHABAt ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin