TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-02-16

JALAN-JALAN KE SANDAKAN



BUDAKHUTAN

Me and Mount Kinabalu...

Salam dan Salam...
Cerita jalan-jalan ke Sandakan? macam dah cerita jak kan... yalah, betul tu, tapi hari tu, penceritaannya kurang sket, gambo jak banyak. Kali ni cerita serba sedikit tentang perjalanan kitaorang ke Sandakan hari tu...

05.02.2008
0530pagi- kamiurang ( Aku, Awang n Hassli ) memulakan perjalanan dari opis ke Sandakan. (Kami janji kumpul kat opis)... perjalanan pun dimulakan pada awal pagi yang mulia. Sempat gak mengalas perut dengan Kopi dan roti...hehehe
Dalam perjalanan tu kitaorang tak lah kelam kabut n lelaju. Cecukup dan ala kadar jak sambil menikmati perjalanan yang indah...ahakz. Pemandangan Gunung Kinabalu waktu tu, fuh amat best dan memikat sukma sesapa saja yang memandangnya. Bila tengok jak Gunung Kinabalu tersergam indah tu, terdetik kat hati aku untuk mendaki semula Kinabalu... Yup, aku dah pernah naik dah, dalam 3 kali. Yang last dalam tahun 2003 kalu tak silap. Tapi dedengar kosnya dah meningkat dah sekarang neh... hampeh...jejaka - jejaka kesejukan... brrr

Gunung Kinabalu jadik background masa singgah kat Kundasang

okes, aku tak plan nak banyak cerita tapi ni lah koleksi gegambonya... kalu nak bleh gak tengok post aku yang ari tuh - 2008: Hari Ke-36 ' Ke Sandakan'
Lepas post kali ni, aku akan story tentang Jejalan ke Sepilok plak... budakhutan jumpa Orang Utan... huhuhu... klasik sungguh

okes...

0 KomeN pada :“ JALAN-JALAN KE SANDAKAN ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin