TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    6 months ago

2008-02-16

Happy Valentine's Day

ehek...dah terlewat kah aku?
tak kesah lah... walau apa pun , hari ntuk Kekasih - Kekasih ataupun Hari Kasih Sayang neh, telah pun berlalu. Cam besa lah , orang menyambutnya pada14 Februari. Ramai gak yang tak puas hati n tak sokong neh... dorang kata tiru budaya barat lah.. n all... tapi selaku sorang manusia, kita sendiri kenalah bezakan yang baiek dan buruknya... yang baiek jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan... tak ada salahnya nak luahkan rasa cinta dan kasih sayang kat orang yang kita sayang... cam kekasih, ibubapa,keluarga, rakan-rakan dan yang sewaktu dengannya...
hehehe... mengomel plak aku..

"We are all a little weird and life's a little weird, and when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them and fall in mutual weirdness and call it love"

0 KomeN pada :“ Happy Valentine's Day ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin