TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-02-16

BUDAKHUTAN THREE COLUMNS TEMPLATE

Yeah....it's finally done! Congratz to myself... ahakz
i'd change my templates from Minima to Thisaway Green , and then

i change it from only two columns template to three columns templates... i'm satisfied... for now... but , hey, if there is any comment about the colour / color or else... just let me know...okie. or maybe u want to know and learn how i do it... all you have to do is ask...
-------------------------------------------------
Aiseh , belajar kunu aku ber English kan diri... kalu ada salah dari segi grammar atau ejaan atau yang sewaktu dengannya ... korang tegurlah aku. Belajar tu kan proses sepanjang hayat... ewah... ayat power tu....Yups, kalau sebelum ni aku guna kaedah post mengikut bilangan hari , kini tak lagi. Setelah mendapat komen dan cadangan juga setelah proses evaluasi , aku dapati susah untuk orang len follow cerita aku sebelum ni... dorang nak pilih hari pun bleh gak , tapi kan ke elok if aku bagi tajuk ikut isi kandungan ataupun tajuk yang relevan... so tak lah payah nak baca sesatu hari tu... if dorang nak baca pasal cerita aku pi Lembah Danum... so korang bleh terus klik tajuk Lembah Danum... hehehe...okes... aku rasa it is so simple gak...

walau apa pun tunggu my next update...

banyak nak story neh...
(ayakz, walau takde pun nak baca... biarlah jadik rujukan atau ala-ala diari online aku untuk dibelek-belek masa akan datang... huhuhu...sedih tu)

okes ..ciao

3 KomeN pada :“ BUDAKHUTAN THREE COLUMNS TEMPLATE ”

Okay apa.. Really nice!

Very.. umm.. how to put it?? Semulajadi?? Which is good actually. My fave part of the layout is the header! hehehe.. Very the budak hutan. Ala2 national geographic gitu! hahaha.. keep it up. Apa2 pun jangan lah tukar the header. Colour pun okay jugak.

thanks Shemah for you comment... by d way, ur header kat blog sweet escape tu pun bleh tahan... ngan baby laie.. hehehe... cubit manja kan pipi dia ntuk budakhutan...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin