TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-02-12

2008:Hari 36~-39~ 'PROGRAM'

Wah...salam...salam..salam...
kepada yang slalu follow cerita aku neh, sure tertanya perkembangan terkinikan.. alamakz, sorey lah, dalam few days ago... kesuntukan masa sket, disamping kemudahan ntuk meng-onlinekan diri teda... huhuhu...

okes, memang aku dah tertinggal ntuk beberapa hari punya post...
so aku taknak gak lama sangat tertinggal... so ni lah laporan ringkas dari aku... hahaha (pemalas)
aku bagi nengok gambo jak dulu lah yeak... maybe dalam dis week gak , aku akan wat sedikit perubahan pada post - post ... agar bersesuaian dan fleksibel..hehehe...bz aaa...

okes... enjoy de picture... ntuk 05HB sampai ke 08hb... yea..yea... aku tau... CUTI TAHUN BARU CINA... tapi tugas kan tetap tugas... ahakz...

05.02.2008
PERJALANAN KE SANDAKAN

06.02.2008
SEPILOK & LABUK BAY PROBOSCIS MONKEY SANCTUARY


07.02.08

LEMBAH DANUM-LAHAD DATU
BORNEO RAINFOREST LODGE


08.02.08


'DANUM VALLEY FIELD CENTRE'
DANUM VALLEY GLOBAL ATMOSPHERE STATION

0 KomeN pada :“ 2008:Hari 36~-39~ 'PROGRAM' ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin