TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-02-05

2008:Hari35~-'KERJA'

KERJA !


'lalala..kerja
hari hari kerja...
kerjaa...kerjaaaa'
-ayaks... tu versi lagu lalala...kerja... oleh Meet Uncle Aladdin...hehehe-

Ahakz, skali laie aku terlewat ntuk update blog ntuk hari ke 35 - 4.02.08 -. Kena tido awal, nak jalan awal pagi karang (05.02.08)... huhuhu

Okeslah, post aku ntuk hari Isnin-
Hari neh plan ke Sandakan, tapi tangguh punya tangguh , ada gak hikmah di sebaliknya...ahakz. dapat gak sesiapkan lelain keje. Dapat gak rest laie. kesimpulannya , banyak benda yang aku setelkan dan perkara yang masih memerlukan aku kat KK neh. Dari Famili hinggalah ke tempat keje.
Setelah keputusan di buwat pada sebelah petang, akhirnya persetujuan telah dicapai ntuk menggerakkan diri pada awal pagi 05.02.08 , dan hero - hero nya ialah Aku , Awang dan Hassli... hehehe...
So... itu jaklah kali ntuk post yang terlewat ni....
ahakz... lagu kat atas tu dah banyak menggambarkan isi penting ntuk post kali ni... lalala

0 KomeN pada :“ 2008:Hari35~-'KERJA' ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin