TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    4 months ago

2008-02-05

2008: Hari 36 'KE SANDAKAN'

yups...jangan terkejut plak... update dua kali ntuk hari neh... hehehe

seperti yang dijangka perjalanan kitaorang ke Sandakan pada hari ni telah confirm se confirm confirm nya...
so... memula sekali kitaorang kumpul kat opis lebih kurang dalam jam 4 pagi aku dah tiba kat sana. Yang menunggu kat sana Mua ngan Awang n Dar... hehehe... kitaorang sempat minum pagi ngan coffee 3 in 1 ngan bun kacang hitam...huhuhu...sedap gak lah...Brader Hassli tiba tak lama kendian... so kitaorang ceciapkan apa yang patut sebelum memulakan perjalanan...

Akhirnya kitaorang mula jalan dalam jam 5...hehehe
Dalam perjalanan kitaorang sempat singgah kat beberapa tempat cam kat Kundasang , rumah Keluarga Hassli n rumah Nenek aku...ahakz...
takyah cerita panjanglah...nengok jak aaa gegambo neh... jan jeles aaa...

Sebelum perjalanan di awal pagi yang mulia...

Teknik gabungan... Son GoHan dan Trunks...huhuhu




andui...kasian bah dorang neh....


up..up n away... hehehe

anak anak soleh yang membelikan sayur...ahakz...

Awang dah ada anak? alamaks...

Hassli dan anak-anak.....

anak buah Hassli daa...

0 KomeN pada :“ 2008: Hari 36 'KE SANDAKAN' ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin