TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-02-02

2008 : Hari 33 -'SELAMAT PAGI'

Assalamualaikum dan selamat pagi!
Selamat pagi pada semua! hari ni ada apa? kalau nak diikutkan kalendar, memang tak ada cuti apa pun. Cuma macam cuti hujung minggu di hari Sabtu... Ada gak yang spesel, hari merupakan ulangtahun bandaraya Kota Kinabalu... yeah!
dari pagi... nilah gegambar perkara yang aku buwat sampai waktu tengahhari Sabtu ni...

Nemankan Kazar pi Airport... try test connection kat sana tadi.
Al-malangnya ada password plak..

Pentas VVIP n VIP kat Promenade / Waterfront Boulevard...
untuk satu perarakan kat sana dalam hari ni.
Kalau tak silap sebelah petangnya , aku sengaja lalu sini tadi pas antar kazar...
Ingat nak amek gambo...

Pastu aku men jalan kaki kan diri ke Anjung Senja
Kekedai / Restoran kat sana blum gak buka time tu...
Cuma beberapa orang pelancong mengamek gambo
komen aku? Orang KK... tolonglah jaga kebersihan!

di area anjung , di bawah dari tempat yang
aku amek gambo kat anjung tu, ada seekor biawak... ahakz...

yeah.. itulah serba sedikit , aktiviti aku di seblah pagi tadi. dan Sekarang ni aku wat apa plak? ahakz, kat rumah jak ni... mengupdate blog neh... ahakz...
orait eberibodi... HaVe a Nice Weekend!

0 KomeN pada :“ 2008 : Hari 33 -'SELAMAT PAGI' ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin