TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-01

SELAMAT TAHUN BARU ~~

TAHUN2008-HARI: 1

out of the shell...

WAH... Tahun baru menjelma, dan bermulalah lagi satu lembaran dalam hidup kita-orang. Dah tentu banyak kenangan dan memori sepanjang tahun 2007 yang lalu...
dan aku masih terkial-kial mencari idea, apa yang nak aku kongsikan atau buat kat blog ni.
Kalau ikutkan , aku nak bagi masuk semua-nya, tapi karang berbelit plak otak aku dan dah tentunya pembaca blog ni ( erk..ada ker?)
Kalau ada yang ikut perkembangan blog ni dari memula aku meng- go blog kat sini , aku wat cerita bergambar, satu demi satu... dan rasanya bagi memulakan satu lagi rentetan kisah kat alam maya neh, aku dengan nekadnya...huhuhu... akan menjadikan blog ni sebagai ceritera dengan tambahan dan elemen elemen sempoi.
aku akan cuba untuk menGo-Blog setiap hari kat sini... azamku..YOSH!

0 KomeN pada :“ SELAMAT TAHUN BARU ~~ ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin