TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-02

2008 : Hari - 2

berkompang? best gak neh...

Kalau nak diikutkan hati memang pedih, yealah banyak benda yang nak di achieve tapi tertunggak dek sebab perkara-perkara yang tak dapat dielakkan. Tapi , sure lah tak boleh salahkan 100 % pada perkara-perkara tu... hmm, kata-kata motivasi untuk diri sendiri...huhuhu
Bila dah bermula tahun baru ni atau awal Muharam nanti... banyak resolusi dan garis panduan yang aku dah tetapkan untuk diri sendiri.Hahaha... jangan hehangat te' ayam dahlah.

Nak kongsi cerita hidup? aiseh , tak banyak... yang ada , kerja... kerja..kerja...lalala...kerja.. hari hari kerja... ayakz, cam lagu yang popular tu plak. Biasaklah tu, norma hidup. Kerja untuk dapatkan rezeki , rezeki untuk hidup... lagipun kalau aku cerita bab Opis , payah gak , karang ada yang tersinggung or tak puas hati ( kalu ada urang opis yang baca blog aku neh)...

MOOD aku hari ni? hahahaha...semangat tahun baru biasaklah... strategi untuk 2008 nie hampir siap dah kat kerangka kpala aku. Wish n heharap semuanya berjalan ikut perancangan...

aku rasa nak buat satu komik ( at least ) dan satu cerita pendek ( at least ) yealah... aku target satu dulu , lukisan aku pun taklah mantap ! sesambil lelukis dapatlah improve gak sket. Bab menulis plak aku dah start sket kat blog Mencoret Menconteng aku.. kalau ada sesapa lah yang membaca dan ada komen bleh lah email aku atau tinggalkan jak komen/ulasan ...

antara blog yang sedang diternak korang boleh rujuk kat tepi kanan neh... buat bebanyak coz tak nak mix up dalam satu blog... karang herot plak nak pikir bebanyak... Biarlah jadik diri sendiri dari jadi orang lain...

0 KomeN pada :“ 2008 : Hari - 2 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin