TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-09

2008 : Hari ~8 & 9

HARI -8
waaaa.... terlewat sehari aku untuk post bagi 08.01.08 - semalam. Harap maaf ntuk diri aku... huhuhu ( kalau ada yang follow story n journey aku ni... sowie gak lah yeak ) . Aiseh , kelmarin lesu selesu lesunya, lemas sket... semalam/kelmarin mengemas kat opis , aku kekemas bebarang aku jak plak... fefail n bebarang len, fuh,banyak plak bebarang aku, tak tau mana nak letak. maybe kena carik len hari untuk 'imbas' semua.. mana yang dah tak okies n tak relevan maka di throw away jak lah... Coz, kalu terus mengemas n wat 'imbasan' sure makan masa plak... laiepun ada gak keja len yang kena setel...

sempat gak amek gambo kat CP.. kosong tu...

balik rumah pun dalam lebih kurang jam 9 if tak silap... Ke KK lagik, membeli barang ngan mak n adek. Bila dah kat rumah , aku naklah connect trus intenet , skali connection haprak plak... pi mandi , then try connect balik...sama gak... aku pun aper laie.. malas dah nak connect, baiek layan mata tido... tapi sebelum tido sempat gaklah menaip beberapa cerita untuk blog CORETCONTENG... lama dah aku tinggalkan cerita aku dalam tu ( ahakz, sowie eberibodi )...
okeslah... itu cerita semalam..

HARI -9

ahakz, sambung teruslah yeak. hari ni pun menyiapkan kerja kat opis, aku masih terkapai-kapai nak siapkan bebenda tertangguh ( sapa suruh...adedes) . Tengah hari plak , kuar pi makan kat satu restoran kat Lintas wit OREO... sedap gaklah soto kat sana. Then as always, sambung lah wat keja... hehehe... Then petang , nak amek my adek n mak, fuh jalan sesak plak.. ades, bayawakas tul!... lenguh kaki aku tekan clutch ngan minyak... kalau keta aku bleh terbang , time tu gak akan ku terbangkan...hehehe... okieslah, ni aku direct sampai trus connect... kalu ada kesempatan karang aku update balik... adios..



pesanan untuk aku
Yakin BoLeH! Ganbatte !

0 KomeN pada :“ 2008 : Hari ~8 & 9 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin