TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-06

2008 : Hari - 6

Salam Petang...

Yaiks , aku kembali menulis blog ni.. hahaha, fuh selepas ngemas semalam, badan aku letih plak. Termasuklah 'CPU' (otak aku) aku ni. Kosong sekosong kosongnya.. huhuhu. kenapa ni! KENAPA!
Kena kumpul enuff energy sebelum kembali keja , tadi aku wat editing vido , family n keja punya. disebabkan oleh 'cpu' ni slo-oww sket, so produktiviti pun slow-mo... hehehe

berserabut...

Apa yang aku buat hari ni?
1. Menyambung mengedit video n gegambo..
2.Kekemas bilik ( sambung lagik ) - tapi sesikit jak..small-small
3.Men-Go-BLOG... nasib aku tak jadik goblok... huhuhu
4. Makan - Soto Daging (uiks, tak bleh slalu makan daging)
5.REST kan otak dan minda
6.melayari alam maya...dan alam fantasi ( oit, mimpi lah )

hahaha... itu jak kali ni
masih ada dalam 360 hari lagik untuk habiskan tahun 2008 ni , jadik teruskan usaha , teruskan amalan , kekalkan momentum , kurangkan babat (adus...kena aku) , tambahkan hasil adsense dan so on .. and so on...

boring kali orang baca blog aku neh ( huhuhu..ada ka orang baca?)
ahakz, okieslah...
kurangkan kontroversi , tingkatkan prestasi , jangan jadi pembunuh bersiri
SELAMAT !

0 KomeN pada :“ 2008 : Hari - 6 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin